خودروی شیائومی در خیابان دیده شد، عکس

به گزارش ذهن خاکستری، زومیت نوشت: شیائومی، برند مشهوری که در حوزه لوازم الکتریکی از جمله انواع گوشی، تبلت و لپ تاپ بسیار شناخته شده است، می خواهد با عرضه اولین خودرو الکتریکی یعنی SU7 راه خود را به صنعت خودروسازی باز کند.

خودروی شیائومی در خیابان دیده شد، عکس

تصاویر فاش شده در ویبو، طراحی بیرونی این خودرو را هنگام تست جاده ای از آن نشان می دهد و ادعاهای شیائومی در خصوص اولین خودروی الکتریکی اش را تأیید می نماید.

عکس های منتشر شده از خودرو شیائومی، طراحی کلی کوپه آن به عنوان یک سدان لوکس کلاس C را به نمایش می گذارد. خودرو مورد بحث در حال حاضر به منظور ارائه عملکرد بهینه در شرایط مختلف، در حال گذراندن دومین آزمایش زمستانی خود است.

  • انتشار برای اولین بار/ تصاویر جدیدترین گوشی سامسونگ با هوش مصنوعی اختصاصی

علاوه بر این، اطلاعیه اخیر MIT اقدامات شیائومی برای عرضه اولین خودرو الکتریکی خود را تأیید می نماید. در اعلامیه شماره 377 تولیدکنندگان محصولات وسایل نقلیه موتوری جاده ای هم دو خودرو الکتریکی از برند شیائومی وجود دارد.

تصاویر منتشر شده از SU7 نشان دهنده باله عقبی آن است. این تصاویر با اطلاعات قبلی که به وسیله شیائومی منتشر شده بودند مطابقت دارند. بعضی از مدل های این خودرو به کالیپرهای ترمز ساخته شده به وسیله شرکت برمبو مجهز هستند که گواهی بر ثبات خودرو هنگام عملکردهایی مثل ترمز گرفتن در نظر گرفته می گردد.

سدان الکتریکی شیائومی با موتورهای مختلفی عرضه می گردد. نسخه اول این خودرو دارای موتور 220 کیلووات ساعتی است که حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت را تضمین می نماید. نسخه دیگر این سدان دارای موتور 220 کیلووات ساعتی به همراه موتور دیگری با توان 275 کیلووات ساعت است که حداکثر سرعت 265 کیلومتر بر ساعت را برای این خودرو به ارمغان می آورد.

اولین خودرو الکتریکی شیائومی به همراه باتری هایی از نوع لیتیوم آهن فسفات و لیتیوم یون سه تایی به بازار عرضه می گردد. شیائومی تصمیم دارد خودرو الکتریکی خود را علاوه بر مدل SU7 در مدل هایی دیگری با نام های SU7 Pro و SU7 Max در نیمه اول سال 2024 به بازار عرضه کند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 آذر 1402 بروزرسانی: 3 آذر 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 686

به "خودروی شیائومی در خیابان دیده شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی شیائومی در خیابان دیده شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید