سیاست تازه اتحادیه اروپا در قبال صدور ویزا برای ایرانی ها؟

به گزارش ذهن خاکستری، مسابقات جهانی تیراندازی از سوم خرداد به میزبانی مونیخ شروع خواهد شد که در این مسابقات سهمیه المپیک هم توزیع می گردد. قرار بود تیم ملی تیراندازی ایران متشکل از ورزشکاران تفنگ و تپانچه برای آمادگی بیشتر و تمرین با فشنگ های استاندارد، روز آدینه راهی هانوفر گردد تا بعد ازپایان اردو به مونیخ سفر کند.

سیاست تازه اتحادیه اروپا در قبال صدور ویزا برای ایرانی ها؟

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در حالی که فدراسیون تیراندازی برای ملی پوشان بلیت هم تهیه نموده بود، اما به علت عدم صدور ویزا از سوی کشور آلمان، سفر ملی پوشان به هانوفر لغو شد.

ناصر رسولی سرپرست تیم ملی تیراندازی در گفت وگو با فارس با تأیید این خبر گفت: من امروز به سفارت رفتم با مسئولان صحبت کردم وبلیت ها هم ارائه شد، اما آنها گفتند نمی توانیم پاسخ دهیم و قرار شد دوباره یکشنبه به سفارت بروم. نمی دانم چرابرای فدراسیون های ورزشی این تفاقات رخ می دهد، چون شنیدم برای تعدادی ازتکواندوکاران هم انگلیس ویزا صادرننموده است.

وی درباره اینکه اگر شما یکشنبه به هانوفر اعزام شوید فرصت زیادی برای تمرین نخواهید داشت، اعلام نمود: ما خیلی وقت است تکه برای ویزا اقدام نموده ایم، در این خصوص کمیته ملی المپیک هم کوشش زیادی کرد، اما نمی دانم چرا چنین اتفاقی افتاد. البته اگر ما یکشنبه هم اعزام شویم خللی در برنامه های ما ایجاد نخواهد شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 145

به "سیاست تازه اتحادیه اروپا در قبال صدور ویزا برای ایرانی ها؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست تازه اتحادیه اروپا در قبال صدور ویزا برای ایرانی ها؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید