طراحی داخلی خانه ویلایی: فروش ویلاهای ریاست جمهوری در قشم!

به گزارش ذهن خاکستری، به گزارش خبرنگاران، ویلاهای منسب به ریاست جمهوری در قشم فروخته می گردد؟

طراحی داخلی خانه ویلایی: فروش ویلاهای ریاست جمهوری در قشم!

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از مهر، در سعید محمد در ملاقات با علمای شیعه و اهل سنت در قشم با اشاره به قول مساعد رئیس جمهور در خصوص تحقق خواسته های مردم جزیره اظهار کرد: 280 میلیون یورو اعتبار برای تکمیل پل خلیج فارس قشم مورد احتیاج است که با برنامه ریزی انجام گرفته و به وسیله تهاتر نفتی به وسیله پیمانکار ایرانی ساخته می گردد.

وی گفت: ویلاهای منتسب به نهاد ریاست جمهوری برای تأمین هزینه پل خلیج فارس و سایر زیرساخت های جزیره قشم به فروش گذاشته می گردد.

مشاور رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تأمین آب شرب روستانشینان جزیره، گفت: 20 هزار مترمکعب آب از آب شیرین کن های خصوصی جزیره خریداری و مابه التفاوت هزینه آب به وسیله دولت پرداخت می گردد و در اختیار مردم قرار می گیرد و اصلاح خط لوله و اجرای طرح توزیع آب شیرین نیز به وسیله سازمان منطقه آزاد قشم انجام می گردد.

محمد از تقویت و توسعه صنعت بانکرینگ در قشم اطلاع داد و اضافه کرد: این صنعت ارزآور و مهم در حوزه خلیج فارس با محدودیت هایی روبرو است که با قول مساعد رئیس جمهور، مسائل توسعه آن رفع می گردد.

وی توضیح داد: با انتقال بخشی از سهام کشتیرانی جمهوری اسلامی به منطقه ها آزاد و افزایش سهام این منطقه به بالای 50 درصد، این بخش ها تکمیل شده و این صنعت نیز رونق می گیرد و در اولین قدم 280 شناور ایران که در فجیره سوخت گیری می نمایند در ایران سوخت گیری می شوند.

دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد ادامه داد: به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی قشم و کیش، 2300 خودرو توقیفی از سال 2017 به منطقه ها آزاد اختصاص می یابد.

محمد ابراز کرد: به زودی بحث حاکمیت دوگانه قشم رفع خواهد شد و سراسر جزیره به منطقه آزاد تبدیل می گردد.

وی مطرح نمود: حکمرانی و مدیریت باید در منطقه ها آزاد زیر نظر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد باشد و فعالیت غیر از این خلاف قانون است.

دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد با بیان اینکه از پشت درهای بسته و بدون آشنایی با مسائل مردم نمی توان مدیریت درستی داشت؛ از سرپرست منطقه آزاد قشم خواست تا مشاخصه با ویژه خواری و تغییر مدیرانی که بیشتر مردم از عملکرد آنها ناراضی هستند را با قید فوریت در دستور کار قرار دهد.

محمداشتغال نیروهای بومی منطقه ها آزاد در پروژه های تولیدی و مالی هر منطقه را یکی از اولویت ها برشمرد و اضافه کرد: باید تدابیری اندیشیده گردد تا تمام فعالیت های مالی و سرمایه گذاری منطقه ها آزاد بکار گرفتن نیروهای بومی را در دستور کار قرار دهند.

وی توضیح داد: تقویت حوزه فنی و حرفه ای در جزیره زیبای قشم با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص برای فعالیت در پروژه های مالی در این منطقه آزاد می تواند به ایجاد اشتغال پایدار در جزیره یاری کند.

مشاور رئیس جمهور بعلاوه بیان نمود: قشم نمونه شاخص همزیستی مذاهب بوده و امروز به الگویی در کشور تبدیل شده است.

محمد ادامه داد: اتحاد بین مذاهب که امام راحل در پی آن بود به خوبی در قشم ایجاد شده و در حالی که دشمن در حال استفاده از اختلاف بین اهل سنت و شیعه است، این همزیستی نقشه دشمنان را نقش بر آب نموده است.

آخرین اخبار سیاسی و اجتماعی را در صفحه جامعه خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 344

به "طراحی داخلی خانه ویلایی: فروش ویلاهای ریاست جمهوری در قشم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی خانه ویلایی: فروش ویلاهای ریاست جمهوری در قشم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید