تور آلمان: ماجرای عجیب یک سرقت هنری در آلمان

به گزارش ذهن خاکستری، ایسنا/ این خبر پیرامون ماجرای عجیب یک سرقت هنری در آلمان برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

تور آلمان: ماجرای عجیب یک سرقت هنری در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

یک زن 31 ساله در هامبورگ آلمان خود را به علت سرقت نقاشی رنگ روغن پیتر آرتسن از موزه بیله فلد به پلیس معرفی کرد اما نکته جالب اینجاست که وی مدعی شده این اثر هنری متعلق به قرن شانزدهم میلادی را پس از سرقت گم نموده است.

در 27 آوریل، زنی تابلوی نقاشی قرن شانزدهمی پرتره یک زن جوان را در روز روشن از قاب آن جدا کرد، آن را در پوشه بزرگی گذاشت و از موزه هولزمان در بیله فلد خارج شد اما بنابر گزارش رسانه های آلمانی، این دزد ادعا می نماید که این اثر هنری را همان شب گم نموده است.

مقامات اعلام نموده اند که آپارتمان این زن در هامبورگ را برای یافتن نقاشی بدون موفقیت جستجو شده و کوشش برای یافتن این اثر هنری مسروقه همچنان ادامه دارد.

آرتسن یک نقاش هلندی بود که به سبک منیریسم شمالی کار میکرد. او را با عنوان مخترع نقاشی ژانر مانیومنتال، ترکیبی از طبیعت بی جان و ژانر نقاشی که اغلب جنبه های کتاب مقدس را در برمیگرفت، نسبت می دهند. این نقاش علاقمند بود قواعد سنتی در نقاشی را زیر و رو کند و برخلاف معاصرانش که تمرکز اصلی آنها حول تصویرهای مذهبی بود، آرتسن با نگاهی جسورانه اشیای روزمره و رهگذران را پیش زمینه آثارش میکرد.

به عنوان نمونه تکه گوشت در نقاشی مسیح در خانه مریم و مارتا (1552) مسلط است؛ در حالی که عیسی و همراهانش در پس زمینه با هم تبادل نظر می نمایند. او بویژه برای خلق صحنه های پرشور بازارش مانند نقاشی زن بازاری در غرفه سبزیجات (1567) که انبوهی از محصولات را به تصویر میکشد، تمجید می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 493

به "تور آلمان: ماجرای عجیب یک سرقت هنری در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: ماجرای عجیب یک سرقت هنری در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید