نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی شد

به گزارش ذهن خاکستری، نعمت الله ترکی از سوی محمد اسلامی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی منصوب شد.

نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، نعمت الله ترکی با حکم محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران منصوب شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تقدیر از تلاش های سید محمد جمال شجاعی در دوران تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع، با صدور حکمی مهندس نعمت الله ترکی را به عنوان معاون تازه توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران معرفی کرد.

در بخشی از حکم انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران آمده است:

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردمداری، پاک دستی، فساد ستیزی و قانونمداری در دولت مردمی با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مسائل سازمان و کشور کوشا باشید.

نعمت الله ترکی معاون تازه توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران، سابقه معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران را در کارنامه خود دارد. مشاور استاندار تهران، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت استانداری تهران، مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین دبیر شورای اداری استان تهران از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی او است.

به گزارش فارس، رئیس سازمان انرژی اتمی چندی پیش نیز در احکامی محمدرضا کاردان را به عنوان معاون سازمان و رئیس مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور و سید پژمان شیرمردی را به سمت معاونت سازمان و مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها منصوب کرد. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 282

به "نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید