وزیر کار: سفرهای استانی موجب آرامش مردم می گردد

به گزارش ذهن خاکستری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سفرهای استانی رییس جمهوری، دولت را یکسال به جلو می اندازد و در حل مسائل استان ها و شهرستان ها بسیار موثر است.

وزیر کار: سفرهای استانی موجب آرامش مردم می گردد

به گزارش ایرنا، حجت الله عبدالملکی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره، اضافه نمود: این سفرها سه فایده دارد که یکی آنها زیارت و ملاقات مردم است که موجب آرامش مردم می گردد.

وی گفت: بعلاوه مسایل و مسائل منطقه ها و شهرستان ها درک می گردد و در این سفرها اطلاعات ذی قیمتی برای هیات دولت به دست می آید.

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اضافه نمود: بخشی از این مسائل در این سفرها قابل حل است و بخشی دیگر در جلسات هیات دولت مورد آنالیز و ارزیابی قرار می گیرد که به شدت در تصمیم گیری دولتمردان موثر است.

عبدالملکی اضافه نمود: ارزیابی مدیران و مسوولان محلی از دیگر فواید این سفرها است چون بعضی از مسائل در استانها قابل حل بوده اما باید پرسید چرا حل نشده است؟

وی اضافه نمود: یک تیم قبل از سفر دولت مسائل استان ها را آنالیز می نماید و با انعقاد تفاهم نامه ای با حضور مسوولان ملی و محلی برای حل آنها اقدام می گردد.

این وزیر اضافه نمود: در سفرهای دولت، فرایندهای بسیار مفصل، موشکافانه و دقیقی صورت می گیرد و فواید بسیار زیادی برای مردم دارد و دولت را در حل مسائل مردم یکسال جلو می اندازد.

وی گفت: حل بعضی از مسائل احتیاج به منابع و بعضی احتیاج به تصمیم گیری مسوولان دارد که مثال مورد دوم، تصمیم گیری برای تغییر کاربری ها جهت خانه دار شدن مردم است که باید آن را انجام داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه نمود: ما در پی خانه دار شدن یک میلیون نفر هستیم و اگر با یک تصمیم بگردد مردم را خانه دارد کرد باید آن را اجرایی کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 291

به "وزیر کار: سفرهای استانی موجب آرامش مردم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کار: سفرهای استانی موجب آرامش مردم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید