دانستنی های اسپانیا و برترین زمان سفر

به گزارش ذهن خاکستری، پاییز یک زمان جادویی در اسپانیا و برترین فصل سفر به اسپانیا است، زیرا هوا همچنان دلپذیر است و جمعیت گردشگران آغاز به کم شدن می نماید.

دانستنی های اسپانیا و برترین زمان سفر

خبرنگاران: اسپانیا، کشوری که به خاطر فرهنگ پر جنب و جوش، تاریخ غنی و چشم انداز ها متنوع خود مشهور است، بهشت مسافرانی است که منتظر کاوش هستند. از سواحل خیره نماینده کوستا دل سول گرفته تا شگفتی های معماری بارسلونا و خیابان های مسحور نماینده مادرید، اسپانیا مجموعه ای از تجربیات را ارائه می دهد که برای هر نوع مسافری مجذوب نماینده است. با این حال، انتخاب برترین زمان برای بازدید از این کشور زیبا می تواند تجربه کلی شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

بخش اول: دانستنی های اسپانیا

جغرافیا: اسپانیا کشوری است که در جنوب غربی اروپا در شبه جزیره ایبری واقع شده است. این کشور از غرب با پرتغال و از شمال شرق با فرانسه و آندورا مرز مشترک دارد. بعلاوه دارای خطوط ساحلی در امتداد دریای مدیترانه در شرق و اقیانوس اطلس در شمال و شمال غرب است.

تاریخچه بی سرانجام: اسپانیا دارای یک تاریخچه طولانی و غنی است که به زمان های قبل از میلاد و دوران امپراتوری روم بازمی گردد. در طول تاریخ، این کشور تحت تأثیر فرهنگ های مختلفی از جمله رومی، موریش، مسلمان و کاتولیک بوده است. به عنوان نمونه، الهام گیری از آثار معماری گوتیک و معماری معاصر می تواند در اسپانیا مشاهده گردد.

مرکز: مرکز اسپانیا مادرید است که بزرگ ترین شهر این کشور نیز است.

زبان: زبان رسمی اسپانیا اسپانیایی (کاستیلی) است. با این حال، چندین زبان و گویش منطقه ای در بخش های مختلف کشور از جمله کاتالانی، گالیسیایی و باسکی صحبت می گردد.

اقتصاد: اسپانیا دارای اقتصاد متنوعی است که شامل بخش هایی مانند گردشگری، فراوری، کشاورزی و خدمات می گردد. این کشور به علت صنعت گردشگری خود با مقاصد محبوبی مانند بارسلونا، مادرید، سویا، و جزایر بالئاریک و قناری شناخته شده است.

فرهنگ: اسپانیا دارای میراث فرهنگی غنی است که تحت تأثیر تمدن های مختلف از جمله رومی ها، مورها و ویزیگوت ها قرار گرفته است. موسیقی و پایکوبی فلامنکو، گاوبازی و جشنواره های سنتی مانند La Feria de Abril عناصر فرهنگی مهمی هستند. بعلاوه، فستیوال های بزرگی همانند La Tomatina (جشنواره گوجه فرنگی) و Running of the Bulls (جشنواره دویدن گاوها) هر ساله در این کشور برگزار می شوند و تجربه های فرهنگی منحصر به فردی را به گردشگران ارائه می دهند.

هنر و معماری: این کشور خانه هنرمندان مشهوری مانند پابلو پیکاسو و سالوادور دالی است و به علت شاهکارهای معماری شامل شاهکارهای آنتونی گائودی در بارسلونا، مانند ساگرادا فامیلیا و پارک گوئل شناخته شده است. ساگرادا فامیلی یک کلیسای کاتولیک بزرگ در بارسلونا است که به عنوان یکی از نمادهای برجسته شهر و کل کشور شناخته می گردد.

آشپزی: اسپانیا با غذاهای فوق العاده ای مانند پائلا، تاپاس، پاپاس براواس و جامون سلامون شناخته می گردد. بعلاوه، این کشور فراورینماینده نوشیدنی های عالی و طعم دهنده های دلپذیری مانند سانگریا و تینتو داورو است.

جشنواره ها: اسپانیا به خاطر فستیوال های پر جنب و جوش و رنگارنگش معروف است. دویدن گاوها در پامپلونا، پرتاب گوجه فرنگی لا توماتینا در بونوئل (La Tamborrada)، جشنواره اسب (Feria Del Caballo)، جشنواره آتش بازی ها در والنسیا (Las Fallas de Valencia)، جشنواره گل ها و گیاهان رنگارنگ در شهر کردوبا (Cordoba Patios Festival)

گردشگری: اسپانیا یکی از مقاصد گردشگری برتر دنیا است که سالانه میلیون ها بازدید نماینده را به خود جذب می نماید. گردشگران به خاطر شهرهای تاریخی، سواحل زیبا، فرهنگ پر جنب و جوش و لذت های آشپزی به اسپانیا هجوم می آورند.

بخش دوم: برترین زمان برای سفر به اسپانیا

انتخاب دقیق برترین زمان برای بازدید و شرکت در تور این کشور تضمین می نماید که شما یک ماجراجویی به یاد ماندنی و لذت بخش اسپانیایی خواهید داشت. در این بخش به توضیح شرایط سفر به اسپانیا با تور در فصل ها و ماه های مختلف سال و معرفی برترین فصل سفر به اسپانیا می پردازیم.

بهار: مارس تا مه

بهار در اسپانیا فصل لذت بخشی است و برترین فصل سفر به اسپانیا است. در این فصل حومه شهر با گل های وحشی رنگارنگ شکوفا می گردد و آن را به زمان بسیار خوبی برای علاقه مندان به طبیعت تبدیل می نماید. دمای هوا معتدل است و از 15 تا 25 درجه سانتیگراد متغیر است و برای فعالیت های خارج از منزل مناسب است.

  • اندلس : مارس و آوریل برای کاوش در اندلس ایده آل هستند. شهرهایی مانند سویا و گرانادا با رایحه شکوفه های پرتقال زنده می شوند. راهپیمایی های Semana Santa (هفته مقدس) در سویل که در اواخر مارس برگزار می گردد یک چشم انداز فرهنگی است که نباید از دست داد.
  • بارسلون : بهار زمان فوق العاده ای برای کشف شگفتی های معماری بارسلونا است. پارک ها و باغ های شهر مانند پارک گوئل در این فصل در شکوفایی کامل هستند.
  • شمال اسپانیا : اگر به پیاده روی یا کاوش در چشم انداز ها سرسبز شمال اسپانیا علاقه دارید، فصل بهار برترین زمان است. مناطقی مانند آستوریاس و باسک به ویژه مجذوب نماینده هستند.

تابستان: ژوئن تا آگوست

تابستان در اسپانیا به معنای روزهای آفتابی، تعطیلات ساحلی و جشنواره های پر جنب و جوش است. این فصل اوج گردشگری است و دمای هوا از 25 تا 35 درجه سانتی گراد متغیر است. تابستان یک زمان ایده آل برای کسانی است که در پی یک تجربه کلاسیک مدیترانه ای هستند.

  • کوستا دل سول : ماه های تابستان برای آفتاب گرفتن و لذت بردن از سواحل زیبای کوستا دل سول مناسب است. در این فصل ماربلا و مالاگا مقاصد محبوبی هستند.
  • جزایر بالئاریک : ایبیزا، مایورکا و منورکا در تابستان در برترین حالت خود هستند. این جزایر چشم انداز ای از زندگی شبانه پر جنب و جوش و آب های شفاف برای شنا و غواصی ارائه می دهند.
  • فستیوال سن فرمین : اگر در پی یک تجربه فرهنگی مهیج هستید، مسابقه دویدن گاوها در پامپلونا را که در ماه جولای برگزار می گردد، از دست ندهید.

پاییز: سپتامبر تا نوامبر

پاییز یک زمان جادویی در اسپانیا و برترین فصل سفر به اسپانیا است، زیرا هوا همچنان دلپذیر است و جمعیت گردشگران آغاز به کم شدن می نماید. دما از 20 تا 30 درجه سانتیگراد متغیر است.

  • بارسلونا : پاییز زمان بسیار خوبی برای بازدید مجدد از بارسلون است، زیرا هوا هنوز گرم است، اما شهر شلوغ نیست.
  • مادرید : مرکز اسپانیا شهر مادرید دارای پارک های زیبایی است و در پاییز با شاخ و برگ های پر جنب و جوش زنده می شوند. پاییز زمان بسیار خوبی برای قدم زدن و کاوش های فرهنگی در مادرید است.

زمستان: دسامبر تا فوریه

در حالی که زمستان محبوب ترین زمان برای گردشگری نیست، اما زمستان در اسپانیا مجذوب نمایندهیت منحصر به فرد خود را دارد. دمای هوا از 5 تا 15 درجه سانتیگراد متغیر است و برای کسانی که تجربه ای آرام تر و صمیمی تر را ترجیح می دهند، شرکت در تور اسپانیا در این فصل گزینه ای عالی است.

  • اندلس : منطقه جنوبی از زمستان های معتدل تری برخوردار است. بازدید از شهرهایی مانند مالاگا و سویا با تعداد گردشگران کمتری در زمستان همچنان دلپذیر است.
  • سیرا نوادا : علاقه مندان به ورزش های زمستانی می توانند برای اسکی و اسنوبرد به کوه های سیرا نوادا بروند.
  • بازارهای کریسمس : شهرهای اسپانیا، از جمله مادرید و بارسلونا، در طول فصل کریسمس به زیبایی تزئین می شوند و زمستان را به فصلی شاد و دنج برای برگزاری جشن تبدیل می نمایند.

سخن سرانجامی

اسپانیا یک مقصد فوق العاده برای سفر با تاریخچه غنی، فرهنگ چشمگیر و طبیعت زیبا است. آب و هوای متنوع و رویدادهای فرهنگی اسپانیا در طول سال گردشگران زیادی را به این کشور جذب می نماید. چه گرمای تابستان را ترجیح دهید، چه رنگ های زنده بهار و پاییز، چه محیط آرام زمستان، اسپانیا با آغوش باز از شما استقبال می نماید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 مهر 1402 بروزرسانی: 22 مهر 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 682

به "دانستنی های اسپانیا و برترین زمان سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانستنی های اسپانیا و برترین زمان سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید