سرگرمی در شهر نرماندی فرانسه ، کارهایی که می توان آسان انجام داد (تور فرانسه ارزان)

به گزارش ذهن خاکستری، وقتی سخن از سفر کردن به کشور فرانسه به میان می آید، همه از گران قیمت بودن این سفر صحبت می نمایند، اما ما قصد داریم با مطلب سرگرمی در شهر نرماندی فرانسه، این آوازه را تغییر دهیم. برای مثال در منطقه نرماندی، چیزهای بسیار زیادی برای تماشا و کشف کردن وجود دارند که برای تجربه آن ها تقریبا هیچ نیازی به پول ندارید. در نوشتار تماشای های شهر نرماندی فرانسه، در خصوص بازدید از نرماندی در فرانسه و کارهای جالبی که می توانید به طور رایگان در این منطقه انجام دهید شما را هدایت می کنیم. با ما همراه باشید.

سرگرمی در شهر نرماندی فرانسه ، کارهایی که می توان آسان انجام داد (تور فرانسه ارزان)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

رفتن به ساحل و تجربه کردن سواحل تاریخی نرماندی

سواحل نرماندی برای انواع سلیقه ها و علایق، از عاشقان تاریخ تا علاقمندان به تعطیلات ساحلی فوق العاده هستند. راه خود را به سوی هر کدام از سواحل زیبای این منطقه باز کنید تا در کنار اقیانوس به کسب آرامش بپردازید یا به یکی از شهرهای ساحلی این منطقه که در سال 1944 میلادی شاهد پیاده سازی های نرماندی (اولین عملیات در جبهه نرماندی در جنگ جهانی دوم) بوده اند، بروید. بعضی از موزه های نرماندی که موارد مربوط به این رخداد را به نمایش گذاشته اند، ورودی رایگان دارند، اما دیدنی های شهر نرماندی فرانسه بیشمار هستند که بازدید از آن ها رایگان است، از جمله قبرستان آمریکایی نرماندی در کولویل سور مر Colleville-sur-Mer و پوآن دو هوک Pointe du Hoc در کریکوویل آن بسین Cricqueville-en-Bessin.

دیدنی نقاطی که الهام بخش هنرمندان امپرسیونیسم بوده اند

زیبایی طبیعی شهر نرماندی فرانسه را به طور رایگان کشف کنید؛ به دیدنی نقاطی بروید که به وسیله هنرمندان امپرسیونیسم که در این منطقه به طور مداوم رفت و آمد داشته، نقاشی شده اند. با ژیورنی Giverny آغاز کنید؛ به روستای بسیار زیبایی که مونه Monet نقاش مشهور بیشتر زندگی خود را در آن گذراند، بروید و از کلیسای کوچکی که میزبان آرامگاه اوست، دیدن کنید. در اونفلور Honfleur، به دیدن بندر بسیار زیبایی که الهام بخش آثار ژرژ سورا Georges Seurat و اوژن بودن Eugène Boudin بوده، بروید و زیبایی آن را تحسین کنید. در اترتا Étretat نیز می توانید زیبایی طبیعی که به وسیله مونه Monet در بسیاری از نقاشی هایش ثبت شده را از نزدیک دیدن کنید و لذت ببرید.

از بناهای تاریخی و موزه های رایگان دیدن کنید

بعضی از بناهای تاریخی و موزه ها در زمان سرگرمی در شهر نرماندی فرانسه و در روزهای خاصی از هفته ورودی رایگان دارند. خیره نماینده ترین قلعه نرماندی که شاتو سن ژرمن دو لیوه Château Saint-Germain-de-Livet نام دارد، در نزدیکی شهر لیزیو Lisieux قرار گرفته و در اولین یکشنبه هر ماه، یک تور با راهنما و رایگان به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد. در کان Caen، موزه هنرهای عالی Museum of Fine Arts و موزه نرماندی Normandy Museum که هر دوی آن ها در قلعه سابق ویلیام فاتح واقع شده اند، در یکشنبه اول هر ماه ورودی رایگان دارند. موزه هنرهای عالی Museum of Fine Arts آثاری از هنرمندان برتر از جمله کلود مونه Claude Monet، اوژن بودن Eugène Boudin و گوستاو کوربت Gustave Courbet را به نمایش می گذارد. موزه نرماندی Normandy Museum تاریخ و فرهنگ منطقه را به وسیله مجموعه های باستانی و قومی به بازدیدنمایندگان می شناساند.

در پارک های منطقه ای نرماندی به گشت و گذار مشغول شوید

شهر نرماندی فرانسه، دارای چهار پارک منطقه ای طبیعی است؛ از جمله بوکله دو لاسن نورماند Boucles de la Seine Normande که با منظره ها خیره نماینده اش در امتداد رودخانه سن Seine واقع شده است. در این پارک انواع زیبایی های طبیعی یافت می شوند؛ از تپه های سبز تا زمین های ساده روستایی و خطوط ساحلی پر از صخره. در این پارک مسیرهای نشانه گذاری شده عالی در انواع سخت تا آسان برای همه با هر نوع توانایی وجود دارند و می توانید در آن به گشت و گذار مشغول شوید.

به بازدید از بازارهای روباز هفتگی بروید

شما برای اینکه از بودن در یک بازار فرانسوی شلوغ و پر هیاهو لذت ببرید، احتیاج ندارید چیزی از آن بخرید. چیزهایی که در این بازارها می بینید، صداهایی که می شنوید و بوهایی که احساس می کنید به مقدار کافی شما را سرگرم خواهند کرد، اما اگر گرسنه باشید، فروشندگانی در این بازارها وجود دارند که غذاهای آماده می فروشند و بدین گونه می توانید یک ناهار مقرون به صرفه و خوش کیفیت نوش جان کنید. شما همچنین ممکن است که در یک بروکانت brocante یا همان بازار اجناس دست دوم که اجناس آنتیک و قدیمی و دست دوم را برای فروش گذاشته اند، لوازم بسیار عالی با قیمت های باورنکردنی پیدا کنید. برترین بازارهای منطقه نرماندی که توصیه می کنیم حتما به بازدید از آن ها در زمان سرگرمی در شهر نرماندی فرانسه بروید، شنبه بازار در دییپ Dieppe و یکشنبه بازار در تروویل Trouville می باشند.

معماری کلیساهای چند صد ساله نرماندی را تحسین کنید

بعضی از برترین نمونه های معماری منطقه نرماندی در کلیساهای قابل توجه آن قابل مشاهده هستند. در کلیسای جامع نوتردام Notre-Dame در روئن Rouen، ستون های خیره نماینده سبک گوتیک سر به فلک کشیده و همین این کلیسا را به بزرگترین کلیسای فرانسه تبدیل نموده است. سایر کلیساهایی که می بایست حتما به بازدید از آن ها در بین دیدنی های شهر نرماندی فرانسه بروید، کلیسای جامع نوتردام Notre-Dame در بایو Bayeux و ابای اوزوم Abbaye aux Hommes در کائن Caen هستند.

تکنیک های سنتی گرفتن آب سیب را کشف کنید

آب و هوای عالی نرماندی باعث پا گرفتن صدها باغ سیب در این منطقه شده است. چه راه بهتری برای استفاده از این سیب ها و تبدیل کردن آن ها به نوشیدنی های بسیار خوش طعم وجود دارد؟! اگر می خواهید در خصوص این هنر چند صد ساله مردم نرماندی در زمان سرگرمی در شهر نرماندی فرانسه بیشتر بدانید، به کالوادوس کریسشن درویین Calvados Christian Drouin بروید و در تور رایگان بازدید از این کارخانه شرکت کنید و در آخر هم می توانید از نوشیدنی های خاص و خوش طعم فراوریی آن ها بچشید و یک بعدازظهر خاطره انگیز را تجربه کنید.

از مون سن میشل دیدنیی و خیره نماینده بازدید کنید

این مکان استثنایی یکی از پر بازدیدترین نقاط کشور فرانسه است و با این وجود ورود به آن رایگان می باشد. مون سن میشل Mont Saint-Michel که در لیست میراث جهانی یونسکو جای گرفته، بیشتر از اینکه یک مقصد توریستی باشد، یک روستا به شمار می رود، بنابراین بازدیدنمایندگان آزاد هستند که در خیابان های سنگفرش آن به گشت و گذار مشغول شوند و بدون هیچ اجبار یا هزینه ای به فروشگاه های کوچک آن سر بزنند. همچنین، دیدنی این جزیره تاریخی بسیار زیبا از دور خیلی تاثیرگذارتر و مبهوت نماینده تر است. اگر بخواهید از صومعه مشهوری که در بالاترین نقطه این جزیره قرار گرفته، بازدید کنید می بایست هزینه کمی برای تهیه بلیط بپردازید که کاملا ارزش دارد این هزینه را برای لذت بردن از دیدنی های شهر نرماندی فرانسه انجام دهید.

در یکی از فستیوال های تابستانی رایگان در نرماندی شرکت کنید

برای داشتن سرگرمی بیشتر و مقرون به صرفه تر، برای سفر به نرماندی در طول یکی از فستیوال های رایگان این منطقه اقدام کنید. برای مثال فستیوال سلام پرندگان یا هلو بردز Hello Birds که یک فستیوال موسیقی است و معمولا در سه روز از ماه ژوئیه برگزار می شود. این فستیوال که محل برگزاری آن در کنار صخره های اترتا Étretat است، دارای اجراهای زنده موسیقی، امکانات دی جی و ون های فروش غذا می باشد و محیط طبیعی بسیار زیبای اطراف آن، فضایی کاملا پر آرامش و عالی را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد. در شهر ساحلی گرنویل Granville بزرگترین کارناوال ماردی گرا Mardi Gras (جشن سنتی سالیانه که در چهار روز انجام می شود و به عید رستاخیز مسیح می انجامد) در نرماندی برگزار می شود و کارناوال گرنویل Granville Carnaval در چهار روز قبل از ماردی گرا Mardi Gras برپا می شود. این جشن خیابانی که بیش از صد سال قدمت دارد، به وسیله یونسکو به عنوان میراث فرهنگی بشر به رسمیت شناخته شده است.

نحوه تهیه پنیر نرماندی به وسیله کشاورزان را از نزدیک دیدن کنید

به کارخانه پنیر ای گرندورژ فروماژری E. Graindorge Fromagerie که در شهر لیوارو Livarot در نرماندی واقع شده، بروید و در خصوص چگونگی تهیه پنیر خامه ای این منطقه بیاموزید. در این کارخانه تمامی چهار نوع پنیر ویژه نرماندی تهیه می شوند. تورهای رایگان این کارخانه بازدیدنمایندگان را به وسیله یک فیلم، بنرهای اطلاعات و پنجره هایی که رو به محل فراوری پنیر باز می شوند، با مراحل مختلف تهیه پنیر آشنا می نمایند. حتی در انتها، مراسم چشیدن پنیر به صورت رایگان نیز برگزار می شود. باور کنید که هیچ کس نمی تواند به پنیر نرماندی در زمان سرگرمی در شهر نرماندی فرانسه، آن هم از نوع رایگان نه بگوید.

در باغ های فرانسوی خارق العاده نرماندی بخرامید

به لطف آب و هوای فوق العاده نرماندی، این منطقه دارای باغ های خیره نماینده و بی نظیری است که بازدید از بسیاری از آن ها رایگان می باشد. اگر به لو هاور Le Havre که در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است می روید، حتما از پارک روئل Rouelles Park دیدن کنید. این پارک که در محل سابق یک مزرعه قدیمی واقع شده، دارای جنگل، چمنزار و نهرهایی است که در سرتاسر محوطه دو کیلومتر مربعی آن پراکنده شده اند. در کائن Caen، باغ های گیاه شناسی 33 هزار متر مربعی وجود دارند که در سال 1736 برپا شده اند و دارای یک باغ از گیاهان دارویی، یک گلخانه با گیاهان استوایی و یک نقطه مخصوص بازی برای بچه ها می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 589

به "سرگرمی در شهر نرماندی فرانسه ، کارهایی که می توان آسان انجام داد (تور فرانسه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمی در شهر نرماندی فرانسه ، کارهایی که می توان آسان انجام داد (تور فرانسه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید