کرونا والیبال چلنجر کاپ را لغو کرد

به گزارش ذهن خاکستری، تهران (پانا) - با تایید هیات رئیسه فدراسیون جهانی و پس از توافق میزبانان چلنجر کاپ، فدراسیون جهانی والیبال از لغو این مسابقات خبر داد.

کرونا والیبال چلنجر کاپ را لغو کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با تایید هیات رئیسه فدراسیون جهانی و پس از توافق با میزبانان چلنجر کاپ (کرواسی و پرتغال)، فدراسیون جهانی والیبال از لغو این پیکارها در سال جاری به دلیل ادامه شیوع کرونا و تاثیر آن بر سفرهای بین المللی خبر داد.

فدراسیون جهانی والیبال که طی هفته گذشته به صورت اینترنتی نظر اعضای هیات رئیسه اش(از جمله دکتر محمدرضا داورزنی) را در این خصوص گرفته بود، جمعه شب رسما از لغو چلنجرکاپ خبر داد.

چلنجرکاپ، تورنمنت مقدماتی (انتخابی) لیگ ملت هاست که برندگان هر ساله آن (در دو بخش مردان و زنان) جانشین تیم سقوط کننده از لیگ ملت ها برای سال آینده رقابت ها می شوند.

فدراسیون جهانی والیبال به پیوست تایید هیات رئیسه اش از لغو چلنجرکاپ، همچنین بیان نمود که لیگ ملت ها در سال جاری سقوط نخواهد داشت و این پیکارها در سال آینده نیز با حضور شانزده تیم کنونی (در هر دو بخش زنان و مردان) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است چلنجرکاپ 2019 در بخش مردان به میزبانی کشور اسلوونی برگزار گشت که ابراهیم فیروزی، رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال ایران، یکی از داوران این مسابقات بود.

این پیکارها با حضور اسلوونی، کوبا، ترکیه، بلاروس، شیلی و مصر برگزار گشت که نهایتا با رجحان اسلوونی به سرانجام رسید تا این کشور جواز حضور در بخش مردان لیگ ملت ها برای سال جاری را به دست بیاورد و جایگزین پرتغال شود که از لیگ ملت ها 2019 سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 خرداد 1400 بروزرسانی: 13 خرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 31

به "کرونا والیبال چلنجر کاپ را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا والیبال چلنجر کاپ را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید