ارائه 60 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان

به گزارش ذهن خاکستری، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس با بیان اینکه تا به امروز توانسته ایم رضایت شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق استان را از صندوق فراهم کنیم، گفت: تا به امروز توانستیم بالغ بر 60 میلیارد تومان تسهیلات به 120 شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق ارائه دهیم، مبالغ بیشتر تسهیلات ارائه شده به شرکت ها بیشتر است.

ارائه 60 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان

پریسا بهلولیان در حاشیه رینوتکس 2023، در گفت وگو با شنبه مگ، با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری ارس حدود چهار سالی می گردد که فعال است، گفت: این صندوق اولین صندوق پژوهش و فناوری دانش بنیان منطقه ها آزاد است.

وی با اشاره به فعالیت های صندوق پژوهش و فناوری ارس، تشریح کرد: این صندوق در حوزه صدور ضمانت نامه، ارائه تسهیلات، مشارکت و سرمایه گذاری فعال است.

وی ادامه داد: خدمات صندوق به سهل ترین شکل ممکن از شرکت های دانش بنیان و فناور حمایت می نماید، اخذ تسهیلات با درصد و با ضامنین کم به راحتی برای شرکت های فناور و دانش بنیان امکان پذیر است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس با بیان اینکه برای اخذ وام با مبلغ 1 تا 5 میلیارد تومان نیازی به هیچ تضمین سند ملکی نیست، اعلام کرد: با توجه به اینکه رسالت صندوق پژوهش و فناوری ارس حمایت شرکت های دانش بنیان است بنابراین هیچ تضمینی برای ارائه وام لازم نیست.

وی با بیان اینکه 95 درصد خدمت رسانی صندوق به شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی است، ادامه داد: دامنه جغرافیایی برای ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان به وسیله صندوق محدود نیست اما درخواست متقاضیان شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی و منطقه آزاد ارس برای اخذ وام جزو اولویت های ماست.

بهلولیان با بیان اینکه نمایشگاه رینوتکس محلی برای عرضه و تقاضا است، گفت: شرکت های دانش بنیان با صندوق پژوهشی در این محل ارتباط برقرار می نمایند، صندوق هر سال در نمایشگاه رینوتکس حضور دارد و هر سال نسبت به نیازهای شرکت های دانش بنیان توجه می نماید.

لازم به ذکر است؛ یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) از 14 تا 17 آذر ماه با حضور فناوران، مبتکران و مخترعان در سالن های امیرکبیرو پروین اعتصامی محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می گردد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 17 آذر 1402 بروزرسانی: 17 آذر 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 688

به "ارائه 60 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه 60 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید