ال جی خانه متحرک ساخت

به گزارش ذهن خاکستری، زومیت نوشت: کمپر نو ال جی با تجهیزات و امکانات مناسب سفر، شبیه خانه ای متحرک طراحی شده است.

ال جی خانه متحرک ساخت

ال جی اولین کمپر خود موسوم به Bon Voyage را در شهریور امسال در رویداد Wanderlust سئول معرفی کرد. این شرکت میخواهد به زودی مدل به روزشده تریلر کمپینگ خود را در رویداد CES 2024 به نمایش بگذارد.

ال جی در سال 2023 با دو پروژه خانه متحرک وارد بخش معماری داخلی شد. پس از Bon Voyage، پروژه LG Smart Cottage که خانه کوچک پیش ساخته ای با مصرف انرژی بسیار کم بود، در نمایشگاه IFA برلین معرفی گردید.

  • بارش سنگین برف و کولاک در جایی دور از انتظار/ عکس

Smart Cottage با ترکیبی از مواد طبیعی، سیستم های HVAC، سلول های خورشیدی و آلیاژهای فولاد کم کربن ساخته شده بود.

در بیانیه مطبوعاتی ال جی آمده است که کمپر Bon Voyage فضایی برای زندگی است و می تواند راحتی خانه را به طبیعت منتقل کند و برای این کار، خانه متحرک ال جی به راحتی می تواند به خودرو متصل و در محل مدنظر مستقر گردد.

کمپر Bon Voyage دو متر پهنا و حدود 4 متر درازا و 2.2 متر ارتفاع دارد. فضای داخلی این کمپر به آشپزخانه ای کاملاً مجهز، مبلمان ، تخت خواب، اجاق برقی، تصفیه نماینده آب و یخچال مجهز شده است.

ال جی در طراحی خانه های کوچک که از شبکه برق جدا هستند، از پنل های خورشیدی استفاده می نمایند که بازدهی انرژی زیادی دارند. بنابراین، ممکن است این ویژگی ها به طراحی Bon Voyage 2 نیز اضافه شوند.

در نمایشگاه CES 2024 که 19 دی شروع می گردد، شاهد محصولات دیگری ازجمله ماشین لباس شویی ال جی مجهز به هوش مصنوعی و دستیار صوتی و مانیتور ال جی 27 اینچی با نرخ نوسازی چشمگیر 480 هرتز و اسپیکر ال جی موسوم به دوک باکس خواهیم بود.

  • چرا در آینه مجذوب کننده هستیم اما در عکس نه؟

  • چین ناو هواپیمابر آمریکایی را به خاک نشاند

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 691

به "ال جی خانه متحرک ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی خانه متحرک ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید