این میوه ها را با معده خالی نخورید

به گزارش ذهن خاکستری، بیشتر مردم تصور می نمایند که همه میوه ها بی عیب هستند و می توانند به اسم جایگزینی سالم برای صبحانه مصرف شوند؛ این یک اشتباه مشترک است که همه انجام می دهند؛ زیرا بعضی از آن ها حاوی کالری اضافی هستند و نمی توان آن ها را با معده خالی خورد.

این میوه ها را با معده خالی نخورید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دانیال بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، داریل گیوفر متخصص تغذیه آمریکایی توصیه می نماید که از خوردن موز، سیب یا گلابی هنگام صبح و با معده خالی خودداری کنید.

این متخصص درباره مصرف موز به صورت ناشتا هشدار داد و گفت: موز مقادیر زیادی قند در مقایسه با دیگر میوه ها مانند سیب و گلابی دارد و به تعبیری بمب قند توصیف می گردد.

او شرح داد: موز به سرعت انرژی بدن را تأمین می نماید و منجر به افزایش سریع قند خون هم می گردد، اما به سرعت دوباره کاهش می یابد. برای ورزشکارانی که به سرعت به انرژی احتیاج دارند، خوردن موز در صبح توصیه می گردد.

کارشناسان سلامت معتقدند که پس از آن، فرد قبل از اینکه زمان ناهار فرا برسد، دوباره احساس گرسنگی می نماید و گرسنگی با احساس خستگی همراه است، بنابراین خوردن موز برای پر کردن معده تا وعده ناهار مناسب نیست.

این متخصص تغذیه با تأکید بر اینکه موز مضر نیست، اضافه کرد: این میوه حاوی مواد مغذی مهم مانند ویتامین B 6، پتاسیم و مهمیم است که بدن به آن احتیاج دارد و این مواد لازم با خوردن موز همراه با سایر موارد مانند آجیل و ماست برای بدن مفید است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 110

به "این میوه ها را با معده خالی نخورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این میوه ها را با معده خالی نخورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید