بازدید رئیس کل محاکم استان تهران از مجتمع قضایی شهید مفتح

به گزارش ذهن خاکستری، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران ضمن بازدید از مجتمع قضایی شهید مفتح از نزدیک با سرپرست، کارکنان قضایی، اداری و مراجعان گفتگو کرد.

بازدید رئیس کل محاکم استان تهران از مجتمع قضایی شهید مفتح

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران همراه معاون قضایی و اجرایی محاکم، با رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی کرونا از همه شعب و قسمت های مختلف مجتمع قضایی شهید مفتح بازدید کرد و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با سرپرست، کارکنان قضایی، اداری و مراجعان دیدار و مصاحبه کرد.

رئیس کل محاکم تهران دراین دیدار از تلاش های جهادی مجموعه مجتمع قضایی شهید مفتح در شرایط سخت بیماری کرونا قدردانی کرد.

وی هدف اصلی بازدید های سرزده را ضمن ادای احترام به کارکنان خدوم و زحمتکش، شنیدن دیدگاه ها، پیشنهاد ها و همچنین بررسی شرایط مجتمع و احراز نقاط قوت و ضعف مدیریتی و شناسایی کاستی ها به منظور پیگیری و رفع آن ها دانست و گفت: بدیهی است در بازرسی سرزده مراجعان نیز با دسترسی به مراتب آسان تر مسائل خود را بیان می کنند که به اعمال مدیریت و نظارت کمک شایانی می کند.

رئیس کل محاکم استان تهران با تاکید بر لزوم توجه به شرایط معیشت کارکنان اظهار کرد: اقدامات موثری در این زمینه شروع شده که نوید بخش است و امیدواریم ثمرات آن در سال جاری لمس شود.

جعفری مطرح نمود: در این بازدید از واحد اجرای احکام مدنی مجتمع بررسی و بازدید به عمل آمد که با توجه به توسعه این واحد انتظار می رود با پیگیری های مجدانه فاز دوم توسعه به سرعت راه اندازی شود تا همکاران در فضای مناسب ارائه خدمات کنند و مردم با تراکم جمعیت روبرو نباشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 68

به "بازدید رئیس کل محاکم استان تهران از مجتمع قضایی شهید مفتح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس کل محاکم استان تهران از مجتمع قضایی شهید مفتح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید