ببینید سلیقه ایرانی با مرسدس بنز چه می نماید ، عکس

به گزارش ذهن خاکستری، منصوری، تیونر معروف، سال گذشته P880 را معرفی کرد، نمونه اصلاح شده ای از مرسدس AMG S63 E Performance که قبلاً به طرز دیوانه واری تقویت شده بود. این کمپانی معتبر حالا از نسخه نو این خودرو به نام P950 رونمایی نموده است.

ببینید سلیقه ایرانی با مرسدس بنز چه می نماید ، عکس

امیرمسعود عابدین- مدل استاندارد این سدان لوکس 791 اسب بخار قدرت فراوری می کرد که منصوری آن را به 868 اسب بخار رساند؛ اما برابوس ماه گذشته وارد این رقابت شد و 917 اسب بخار را برای این خودرو به ارمغان آورد.

منصوری که نمی خواست در این رقابت کم بیاورد، اکنون مدل P950 را معرفی نموده است که 950 اسب بخار قدرت دارد. منصوری همچون مدل قبلی، عنصر الکتریکی پیشرانه پلاگین هیبریدی را دست نخورده باقی گذاشته و تنها روی موتور احتراقی تمرکز نموده است. برای بهبود عملکرد آن، یک واحد کنترل الکترونیکی نو با تنظیم سفارشی و بعلاوه مبدل های کاتالیزوری با عملکرد بالا تعبیه شده است. دو توربوشارژر در موتور 4.0 لیتری V8 با نمونه های بزرگ تر تعویض شده اند.

قدرت فراوریی به مجموعه ای از رینگ های آلیاژی فورج شده راهنمایی می گردد که هر دو ابعاد 22 اینچی دارند. نتیجه چنین تغییراتی این است که می توانید از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت را در 2.8 ثانیه طی کنید، همان مدت زمانی که پورشه 911 توربو S و بعضی از سوپراسپرت های قدرتمند و مشهور در آن خودنمایی می نمایند.

منصوری ادعا می نماید که آیرودینامیک بدنه S63 بهبود یافته است، اما دقیقاً معین نمی نماید که این بهبودها کجاست. P950 دارای اسپیلیتر و ورودی های هوای نو در نمای جلویی است که مملو از فیبر کربن هستند.

فیبر کربن در کاپوت و ادوات جانبی و پشتی خودرو به شکل آشکاری دیده می گردد. اسپویلر کربنی نو نیز روی درب عقب واقع شده است. اسپویلر سقفی، روکش آینه ها و... قابل سفارش هستند. منصوری فضای داخلی را با چرم و رنگ مخصوص، ادوات فیبر کربنی، کف پوش های نو، پدال های آلومینیومی و لوگوهای متعدد منصوری تزئین می نماید.

منبع: carbuzz

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 تیر 1403 بروزرسانی: 2 تیر 1403 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 700

به "ببینید سلیقه ایرانی با مرسدس بنز چه می نماید ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید سلیقه ایرانی با مرسدس بنز چه می نماید ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید