برترین متل ها برای اقامت در مازندران کدام ها هستند؟!

به گزارش ذهن خاکستری، سفر به مازندران و خطه شمال کشور یکی از پرخاطره ترین و بی نظیرترین سفرها خواهد بود. چون شما در این استان و شهرهایی که دارد با برترین و متفاوت ترین جاذبه ها روبرو هستید. جاذبه های طبیعی، تفریحی، تاریخی و حتی غذاها و خوراکی هایی که در دسته لذیذترین و وسوسه نماینده ترین جاذبه های این خطه هستند. جالب است که بدانید حتی هتل ها، اقامتگاه های گردشگری و مسافرخانه ها در مازندران هم در دسته جاذبه های اقامتی آن قرار دارند. به عبارتی مازندران مملو از هتل ها و متل ها و اقامتگاه هایی است که با برترین کیفیت در خدمات، از مهمانان و گردشگران این شهر پذیرایی می نمایند.

برترین متل ها برای اقامت در مازندران کدام ها هستند؟!

متل های مازندران

متل های مازندران بعد از هتل های آن در دسته دوست داشتنی ترین اقامتگاه های این منطقه به حساب می آیند. ما در ادامه قصد داریم تا برترین هتل های این شهر را به شما معرفی کنیم تا اگر تمایل داشتید بر اساس معرفی ما، محل اقامت خود را انتخاب نموده و از سفری متفاوت و راحت به این شهر بیشترین لذت را ببرید.

1. متل بهشت افرا در بابلسر

آدرس: بابلسر، بهنمیر، 25 کیلومتری بابلسر، منطقه بهنمیر، روستای افرا تخت.

اولین متل خوشنام از متل های مازندران، متل بهشت افرا است که مسافران در ثبت نظرسنجی ها به آن بالاترین امتیاز را داده اند. متل بهشت افرا در اصل یک مجتمع اقامتی تفریحی در بابلسر و استان مازندران محسوب می گردد که فعالیت رسمی خود را از سال 1392 شروع نموده است و بعد از یک سال به طور کامل مورد بهره برداری نهاده شد. معماری بی نظیر این مجتمع اقامتی تفریحی و قرارگرفتن آن در میان باغ های مرکبات و توت فرنگی و مزارع نیشکر و احاطه شدنش با آبگیرهای گوناگون و برکه های متعدد، سبب شده به یکی از منحصربه فردترین هتل های مازندران تبدیل گردد.

این متل فاصله کوتاهی تا ساحل دارد و یکی از برترین گزینه ها برای خانواده هایی است که بچه ها کوچک دارند. در این مجتمع تفریحی اقامتی 112 عدد ویلای تک خوابه، دو خوابه و همین طور VIP تعبیه شده که با برترین امکانات و خدمات از مسافران و گردشگران پذیرایی می نمایند. این مجموعه اقامتی گردشگری به دوراز شلوغی و هیاهوی شهر جانمایی و ساخته شده است و با جاذبه های گردشگری مثل موزه علوم تفریحی بابلسر، پارک جنگلی بهنمیر و اماکن مذهبی مثل امامزاده ابراهیم فاصله کوتاه و اندکی دارد.

اگر با هدف لذت بردن از سکوت و آرامش منطقه قصد سفر به مازندران را دارید، پیشنهاد اول ما به شما متل بهشت افرا است.

2. متل لادن بابلسر

آدرس: بابلسر، شهرک ساحلی، بلوار شهید علیزاده، پارکینگ شماره 8.

دومین متل همواره شلوغ در میان متل های مازندران، متل لادن بابلسر است که با 3 ستاره، اقامتگاهی متفاوت و مناسب محسوب می گردد. در این متل که فاصله کوتاهی تا دریای خزر دارد، با امکانات مختلف و متعددی از شما پذیرایی خواهد شد. متل لادن در سال 1385 فعالیت رسمی خود را شروع کرد و در سال 1390 با هدف ارتقاء بخشیدن به خدمات و امکانات خود و به روز کردن آن ها، به طور کامل مورد بازسازی نهاده شد.

این متل در حال حاضر 10 اتاق و واحد اقامتی دارد که با به روزترین امکانات و خدمات رفاهی تجهیز شده اند. البته بد نیست بدانید که این متل برای بخش ورودی تعدادی پله دارد و فاصله ای که از هتل تا جاده طی می گردد، مسیر پیش روی شما بدون آسفالت است. ولی نقطه قوت این متل فاصله اندک و کوتاه آن تا ساحل دریای خزر و دیگر اماکن و مراکز تفریحی گردشگری مانند پارک شورا، مراکز خرید، پایانه کشتی های تفریحی و گردشگری، بازارچه سنتی و محلی، پارک جنگلی توسکا، پل معلق بابلسر، رودخانه بابل رود، پارک ساحلی لاله، باغ پرندگان، تالاب فریدون کنار بابلسر و موارد دیگر است که سبب شده این متل همواره شلوغ و پرمسافر باشد.

همان طور که متوجه شده اید تعداد اتاق ها در این متل محدود هستند، پس حتماً پیش از سفر اتاق خود را در متل لادن رزرو کنید.

3. متل پوریا در بابلسر

آدرس: بابلسر، بلوار ساحلی شهید علیزاده، پارکینگ شماره 6، مجتمع گل سیکاس، بلوک شماره 7.

این متل هم در میان متل های مازندران یکی از خوشنام ترین ها محسوب می گردد. متل پوریا هم به واسطه فاصله کوتاهی که تا ساحل زیبای دریای خزر دارد، در بیشتر اوقات رزرو بوده و تمام اتاق های آن پر هستند. در این هتل شما می توانید ویوی اتاق های خود را به سمت دریا انتخاب کنید و با امکانات بی نظیر این متل از اقامت خود در مازندران لذت ببرید.

در اتاق ها تجهیزات متنوعی مانند تلویزیون، سیستم گرمایشی سرمایشی، سیستم مجهز تهویه مطبوع، وسایل آشپزخانه، تختخواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، بالکن و ویوی مجذوب کننده برای شما در نظر گرفته شده تا برترین لذت را از سفر خود ببرید. البته توصیه می کنیم که حتماً قبل از سفر محل اقامت خود را معین نموده و اگر قصد دارید در متل پوریا اتاق خود را رزرو کنید، این کار را زودتر انجام دهید. چون در اغلب اوقات سال ظرفیت این متل کاملاً پر است. متل پوریا در سال 1393 فعالیت خود را تأسیس شد و در سال 1394 پذیرای مهمانان و گردشگران منطقه بود. بعلاوه در سال 1401 هم باهدف ارتقای سطح خدمات خود، مورد بازسازی نهاده شد. این هتل به جاذبه های بابلسر مثل باغ وحش بابلسر، پل معلق بابلسر، اسکله ساحلی بابلسر، منطقه توریستی کرفون، سد لاستیکی عرب خیل و دیگر جاذبه های منطقه بسیار نزدیک است.

4. متل یاشار در بابلسر

آدرس: بابلسر، خیابان علیزاده، پارکینگ شماره 1.

متل یاشار هم در میان متل های مازندران یکی از شلوغ ترین متل ها محسوب می گردد. این متل ساختمانی 7 طبقه داشته و در سال 1403 در خیابان علیزاده رسماً فعالیت خود را شروع نموده است. گردشگران این متل را به مالی بودن و البته امکانات متنوع، با کیفیت و بی نظیرش می شناسند. متل یاشار فاصله اندکی تا ساحل دریای خزر داشته و به همین علت که موقعیت مکانی مجذوب کنندهی دارد، به شدت مورد توجه گردشگران نهاده شده است.

در این متل 7 اتاق و واحد اقامتی برای پذیرایی از گردشگران در نظر گرفته شده که شما به راحتی می توانید پیش از سفر رزرو خود در این هتل را انجام داده و با خیال راحت راهی مازندران شوید. بعلاوه این هتل تا جاذبه هایی مثل روستای کرفون، سد لاستیکی، پارک جنگلی و ساحلی بابل رود و دیگر جاذبه های منطقه هم دسترسی آسان و سریعی دارد. دسترسی اولیه و سریع این متل به جاذبه های منطقه، آن را به یکی از پرطرف دارترین ها تبدیل نموده است.

5. متل پانیذ در کلاردشت

آدرس: خیابان پاسداران، خیابان اجابیت، خیابان جم.

متل 2 ستاره پانیز هم با امکانات متنوع در شهر همواره سرسبز کلاردشت نهاده شده که در سال 1393 افتتاح شده است. البته در سال 1400 با هدف ارتقا و بالا بردن سطح کیفی خدمات خود، به طور کامل مورد بازسازی نهاده شد. تنوع اتاق ها و سوئیت ها در این هتل بسیار زیاد است و باید به شما گوشزد کنیم که حتماً قبل از سفر، رزرو خود در این هتل را انجام دهید.

قیمت ها هم در این متل کاملاً مالی و ارزان هستند. بعلاوه به واسطه نزدیکی این هتل به جاذبه های گوناگون منطقه مثل مازیچال، مرداب دیوک، کاخ اجابت، جنگل مجل، آبشار اکاپل، خانه ارواح کلاردشت و موارد دیگر، این متل همواره پُر بوده و ظرفیت آن تکمیل است. این متل 2 ستاره است؛ اما خدمات بسیار باکیفیت و متنوعی دارد که آن را در کنار متل های 3 ستاره قرار می دهد.

6. متل ستاره در محمودآباد

آدرس: محمودآباد، خیابان معلم، ساحل،5 لب ساحل.

متل ستاره هم در میان متل های مازندران یکی از همواره شلوغ ترین ها و خوشنام ترین ها محسوب می گردد. اگر عاشق اقامت در ساحل و بیدار شدن یا خوابیدن با صدای امواج هستید، به شدت اقامت در این هتل را به شما توصیه می کنیم. این متل با امکانات گوناگونی مانند کافی شاپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات، بالکن، پارکینگ و موارد دیگر یک گزینه بی نظیر برای گردشگران به مازندران محسوب می گردد. هتل ستاره در سال 1398 رسماً فعالیت خود را شروع کرد و 10 سال بعد از آن یعنی در سال 1399 کاملاً مورد بازسازی نهاده شد تا با برترین امکانات و به روزترین خدمات، از گردشگران و مسافران خود پذیرایی کند.

در این هتل 8 سوئیت و اتاق مجهز برای مسافران در نظر گرفته شده است که کیفیت تمام امکانات آن ها در سطح متل ها و هتل های 3 ستاره است. سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز، سرویس بهداشتی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و دیگر امکانات، همگی از این متل یک اقامتگاه مناسب و مطلوب ساخته اند. درضمن، به هیچ عنوان با اقامت در متل ستاره نباید نگران قیمت ها باشید. چون همه چیز کاملا مالی و ارزان برای شما در نظر گرفته شده است. بعلاوه این هتل به جاذبه هایی مثل ساحل و دریای خزر، پارک جنگلی طاهباز، پارک ساحلی ملت، پارک جنگلی تشبندان و موارد دیگر دسترسی سریع و اولیه ای دارد.

7. متل پارسیان خزر در رامسر

آدرس: رامسر، انتهای بلوار معلم.

متل پارسیان خزر در رامسر هم یکی از معروف ترین ها و باسابقه ترین ها در میان متل های مازندران است که قدمت زیادی دارد. این متل فعالیت رسمی خود را از سال 1355 شروع کرد و در سال 1395 به منظور ارتقا بخشیدن و بالابردن سطح کیفیت خدمات خود، بازسازی شد. در این متل 22 اتاق و واحد اقامتی وجود دارد که در کنار یک محوطه زیبا تعبیه و ساخته شده اند. جالب است بدانید که این متل عضو رسمی گروه هتل های پارسیان محسوب می گردد.

فاصله 100 متری و کوتاه این متل تا ساحل زیبای دریای خزر از جمله ویژگی های خاص آن است. ضمن اینکه به جاذبه های دیگری مثل کاخ مرمر، تله کابین رامسر، شهربازی رامسر، پارک ملی، کاخ موزه رامسر، بازار سنتی رامسر، ساحل طلایی مازندران، بازار سنتی رامسر و شهربازی رؤیاها دسترسی سریع و اولیه ای دارد.

8. متل شهر قصه در محمودآباد

آدرس: محمودآباد، کیلومتر یک در بلوار معلم، پلاک 233.

متل شهر قصه در محمودآباد رتبه بسیار خوبی دارد و یکی از متل های دوفاز آپارتمانی ویلایی با زیربنای تقریبی 15 هزار مترمربع به شمار میرود. در بخش ویلایی این مجموعه، 57 عدد ویلا ساخته و تعبیه شده است که از گردشگران و مهمانان این مجموعه به خوبی پذیرایی خواهند کرد. همینطور فاز آپارتمانی این مجموعه هم 9 واحد دارد که تمامی واحدها و ویلاها در کنار هم در یک فضای بسیار سرسبز و پوشیده شده از انواع و اقسام گونه های گیاهی و درختان قرار دارند.

این متل بسیار لذت بخش و مملو از آرامش است و برترین اقامت را برای شما فراهم می نماید. ناگفته نماند که واحدهای آپارتمانی که در این مجموعه قرار دارند همگی در طبقات اول و دوم هستند و آسانسور هم ندارند. فاصله هتل تا ساحل و دریای خزر کوتاه است و شما با یک پیاده روی سریع می توانید خود را در سواحل زیبای مازندران پیدا کنید. ضمن اینکه به واسطه نزدیک بودن متل شهر قصه تا جاذبه های گردشگری منطقه، این اقامتگاه همواره موردتوجه بوده است.

متل های مازندران و سفری فراموش نشدنی به سواحل خزر

البته مازندران با اقامتگاه ها، هتل ها و متل های گوناگون و متنوعی دارد هر سلیقه ای را پوشش می دهد. به طوری که در زمان سفر، شما با در نظر گرفتن بودجه خود می توانید برترین آن ها را برای اقامت انتخاب کنید. تمامی اقامتگاه هایی که در این شهر زیبای شمالی قرار دارند با ستاره های متنوع و مختلف خود شما را با خدمات و امکانات خاص و درجه یکی روبرو خواهند کرد. البته باز هم تأکید می کنیم که در زمان سفر به شهرهای شلوغ مانند شهرهای شمالی ایران، حتماً قبل از سفر اقامتگاه خود را رزرو کنید. خصوصاً اگر در فصل های خوش آب و هوا و شلوغ عزم سفر به این منطقه را دارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 709

به "برترین متل ها برای اقامت در مازندران کدام ها هستند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین متل ها برای اقامت در مازندران کدام ها هستند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید