جواب عجیب مهدی تاج به ادعای بحث برانگیز رئیس فعلی فدراسیون فوتبال

به گزارش ذهن خاکستری، رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: اعتقادم این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت های لازم را به کشور ما، این دو تیم و دیگر تیم ها داده تا اصلاحات انجام گردد.

جواب عجیب مهدی تاج به ادعای بحث برانگیز رئیس فعلی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای ضمن اشاره به ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا، سعی کرد ادعای عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال را بی جواب بگذارد. بخش کوتاهی از مصاحبه تازه مهدی تاج را در زیر می خوانید:

*جلسه ای در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا با آقای سجادی داشتیم. شخصاً اعتقادم این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت های لازم را به کشور ما، این دو تیم و دیگر تیم ها داده تا اصلاحات انجام گردد. فرصت دادن، لاپوشانی نیست که بگویند لاپوشانی کردند. این فرصتی است که به دیگر کشورها هم داده تا مسائلی مانند سجاوندی، استادیوم ها، بدهی ها و... را مشخص و تکلیف نمایند. از این فرصت شاید به خوبی استفاده نشد و مسائل این دو باشگاه هم واقعاً زیاد است.

*من به عنوان نایب رئیس AFC صحبت کردم و با وزیر ورزش هم جلسه داشتیم. وزیر هم تمام کوشش خود را انجام داد و یک فرصت سه ماهه ای بود که شاید باید در این سه ماه یک سری کارها رخ می داد، اما این اتفاق رخ نداد و حالا باشگاه ها باید برای آینده کار نمایند تا این بدهی ها و مسائلی که وجود دارد، مشکل ساز نگردد. حداقل مدارک اولیه را ارائه دهند که برخی وقت ها این کار هم انجام نمی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 357

به "جواب عجیب مهدی تاج به ادعای بحث برانگیز رئیس فعلی فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب عجیب مهدی تاج به ادعای بحث برانگیز رئیس فعلی فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید