حاشیه دیدار استقلال ، فجر سپاسی، حضور بازیکنان سرباز در ورزشگاه آزادی و آخرین حرف های یزدانی

به گزارش ذهن خاکستری، دو بازیکن تیم فوتبال استقلال که باید به خدمت سربازی بروند برای تماشای دیدار تیمشان برابر فجر سپاسی در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند.

حاشیه دیدار استقلال ، فجر سپاسی، حضور بازیکنان سرباز در ورزشگاه آزادی و آخرین حرف های یزدانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های استقلال و فجر سپاسی شیراز از ساعت 19 امروز (چهارشنبه)، در هفته نوزدهم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می فرایند.

با توجه به اینکه امروز رسماً اعلام شد سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند، دو مدافع استقلال باید به خدمت سربازی بفرایند و دیگر نمی توانند در ترکیب آبی پوشان بازی کنند، ناراحتی در چهره این دو بازیکن و مربیان و بازیکنان دیده می شد.

یزدانی و مرادمند همراه با سایر بازیکنان به ورزشگاه آمده اند تا از نزدیک نظاره گر بازی باشند.

پیش از ورود بازیکنان تیم استقلال، فرهاد مجیدی به سیاوش یزدانی گفت که برای بازیکنان صحبت کند. یزدانی هم خطاب به آبی ها گفت: خیلی تحت فشار هستیم و از همه جا به آنها کمک می کنند. حرف مان را در زمین می زنیم و دوست دارم این سه امتیاز را بگیریم. این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است و امیدوارم مانند همیشه پیروز باشید.

عارف غلامی، مدافع استقلال که فصل گذشته در دربی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رباط صلیبی پاره کرد، پس از مدت ها دوری از میادین، در این بازی به لیست آبی پوشان بازگشته و روی نیمکت حضور خواهد داشت.

زمانی که بازیکنان برای گرم گردن وارد زمین شدند، چند بازیکن باتجربه استقلال از دیگر بازیکنان خواستند پُرانرژی آماده بازی شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 409

به "حاشیه دیدار استقلال ، فجر سپاسی، حضور بازیکنان سرباز در ورزشگاه آزادی و آخرین حرف های یزدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار استقلال ، فجر سپاسی، حضور بازیکنان سرباز در ورزشگاه آزادی و آخرین حرف های یزدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید