دیگر نمی دانیم به کجا شکایت ببریم!

به گزارش ذهن خاکستری، باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد که به فرایند داوری بازی های این تیم در لیگ برتر رسما اعتراض می نماید.

دیگر نمی دانیم به کجا شکایت ببریم!

به گزارش خبرنگاران، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: سرخپوشان مرکز در حالی هفته ششم را با پیروزی بر نفت آبادان مقابل دیدگان طرفداران پشت سر گذاشتند که تیم داوری، به گواه کارشناسان قضاوت پراشتباهی داشت که هر کدامشان می توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

خطای پنالتی روی مهدی ترابی، گل سالم مهدی عبدی که از خط دروازه رد شد و آفسایدی که در دقایق پایانی روی حمله تیم میهمان گرفته نشد، همه از صحنه های تاثیرگذاری بودند که به گفته کارشناسان، داوران بازی در تشخیص آن اشتباه نموده اند.

6 هفته از فصل گذشته و این اولین بار نیست که پرسپولیس از اشتباهات داوری لطمه می خورد. بزرگ ترین اشتباه اتفاق افتاده نیز همان عدم اعلام خطا روی سیامک نعمتی پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم اراک بود که همان اتفاق، تنها شکست پرسپولیس در این فصل را رقم زده است.

باشگاه پرسپولیس پیش از این نیز با ارسال نامه هایی جداگانه به عملکرد داوران و فرایند قضاوت ها اعتراض نموده بود اما این بار و با این حجم از اشتباه (اگر بشود نام آن را اشتباه گذاشت!) در یک مسابقه، دیگر نمی دانیم از داوری ها به کجا شکایت بریم؟

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال، اعتراض رسمی خود را نسبت به داوری ضعیف در بازی مقابل نفت آبادان اعلام می نماید و امیدوار است مسئولان، پاسخ قانع کننده ای به این حجم از اشتباهات علیه یک تیم داشته باشند.

بعلاوه با توجه به اظهارنظر کارشناسان داوری مبنی بر انجام خطای پنالتی روی مهدی ترابی، باشگاه پرسپولیس خواستار پاک شدن کارت زرد این بازیکن است که طبق قانون انجام پذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 306

به "دیگر نمی دانیم به کجا شکایت ببریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر نمی دانیم به کجا شکایت ببریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید