شنل بافتنی با میل و قلاب بسیار شیک زنانه یا بچگانه

به گزارش ذهن خاکستری، بافت شنل های کاموایی زیبا از کارهای زیبا و خلاقانه ای می باشد که هر کسی دوست دارد این کار را انجام دهید. این شنل های زیبا و شیک علاوه بر این در فصل سرما بدن شما را گرم نگه می دارند زیبایی و لطافت خاصی دارند. در مطالب قبلی آموزش بافت روسری کلاهی زنانه در چند گام ساده و آموزش بافت 3 مدل شال گردن ساده و مدل دار به صورت آسان را داشتیم و در این مطلب با آموزش شنل بافتنی با میل با شما خواهیم بود.

شنل بافتنی با میل و قلاب بسیار شیک زنانه یا بچگانه

روش شنل بافتنی با میل و قلاب

این شنل زیبا و خاص از سه تیکه مستطیل شبیه شال تشکیل شده است. براى شروع کار باید ابتدا به اندازه حدود 40 سانت دونه سر بندازید. در ابتدا دو تا زیر ببافید و دوتا رو ببافید بعد یک پیچ 9 تایى بندازید و باز 14 تا رو و یک پیچ 9 تایى و دوتا رو و دوتا زیر بزنید. این روش را تا اندازه مورد نظرتون یعنى حدودا 1/5 متر کمى کمتر یا بیشتر دست خودتان است، ادامه بدهید. بعد باید با قلاب و پایه کوتاه مدل تورى ببافید براى وسط کار و اونم باید به عرض 40 سانت و طول 2 متر ببافید. اندازه ها تخمینى هستند و بسته به سایز شخص متفاوته و باید با متر اندازه گیرى بشود.

بعد از اتمام قلاب بافى، باید باز هم اندازه 40 سانت دونه سر انداخته و مثل مدل قبل مى بافید. براى اتصال بافتها به هم خیلى باید دقت کنید و هم می توانید با قلاب به هم با پایه کوتاه متصلشون کنید و هم با نخ و سوزن بافتنى که به دلخواه شما می باشد. نحوه اتصال بافت توى عکس کاملاً تعیین است.

نکته: برای سایز بچگانه، اندازه ها را یک سوم کنید.

سخن آخر

امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید و بتوانید براحتی مراحل بافت شنل بافتنی با میل را طی کنید. اگر شما از علاقمندان کار با کاموا هستید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری هم به مطلب بافت کلاه مردانه با دومیل بزنید.

از قلم نیاندازید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 144

به "شنل بافتنی با میل و قلاب بسیار شیک زنانه یا بچگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنل بافتنی با میل و قلاب بسیار شیک زنانه یا بچگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید