عطش گلزنی تیم در نیمه دوم خوابید، بازیکنانم توپ را به اوت می زدند

به گزارش ذهن خاکستری، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل تیم پدیده مشهد در نشست خبری گفت: در سه هفته اخیر پدیده خیلی خوب و روان بازی نموده است. تیمشان در بازی پرسپولیس و پیکان خوب بازی نموده و می دانستیم بازی سخت و سنگینی داریم.

عطش گلزنی تیم در نیمه دوم خوابید، بازیکنانم توپ را به اوت می زدند

وی اضافه نمود: آنها سیستم 5-4-1 بازی می نمایند و داوود سیدعباسی توانسته تیم را خوب در این چند هفته جمع و جور کند. امروز هم بعد از 10 نفره شدن یک اندازه دچار مشکل شد. واقعاً به آنها خسته نباشید می گویم. دوست داریم تیم پدیده در لیگ بماند.

نکونام ادامه داد: حتی حریف توانست 10 نفره هم روی ما فشار بیاورد و با اضافه کردن بازیکنان قدبلند روی بازی مستقیم ما را اذیت کردند. تیم ما توانست چرخش توپ خوبی داشته باشد و موقعیت سازی کند و بعد از اینکه گل های اول و دوم را زدیم، تیم ما عطشش خوابید و کار سخت شد.

می توانستیم نیمه نخست را با سه، چهار گل به خاتمه برسانیم. نیمه دوم اوج بدشانسی ما بود و گلر تیم حریف هم دو، سه موقعیت صددرصد گرفت. بازیکنان ما هم با بی دقتی توپ را به اوت زدند.

مطرح کرد: ورزشگاه ما اصلاً شرایط خوبی ندارد چون یک قسمت از زمین شرایط خراب است و باتلاق و گل است. ورزشگاه ما اصلاً این طور نبود. واقعاً این شرایط زشت و افتضاح است. دو تا از موقعیت هایمان را به خاطر همین شرایط زمین از دست دادیم.

نکونام ادامه داد: بازیکنان تعویضی را هم برای همین وارد زمین کردیم که روی ضدحمله به ما یاری نمایند، اما عملکردشان ضعیف بود. در رختکن هم به آنها گفتم. موقعیتی در 20 دقیقه آخر نداشتیم و این هم به خاطر عملکرد بد بازیکنان تعویضی بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر خریدهای احتمالی فولاد در نیم فصل گفت: فهرست مورد نظرم را به باشگاه دادم. قطعاً نقاط ضعف خودمان را می شناسیم و می دانیم که باید هر چه زودتر بازیکنان را بگیریم و استفاده کنیم. سه روز دیگر بازی جام حذفی داریم و کمبود بازیکن داریم. سال قبل یک وقفه ای بود اما اکنون خیلی از بازیکنان ما خسته شدند.

نکونام درباره بیرون گذاشتن حردانی و مرادیان از ترکیب گفت: هر روز با بازیکنانم زندگی می کنم و قطعاً در هر بازی برترین ها و آماده ترین ها بازی می نمایند. من همه بازیکنانم را دوست دارم و برای پیشرفت آنها زحمت می کشیم. بازیکنی که اشتباه می نماید، باید استراحت کند و بازیکنی که بیشتر کوشش کند، باید بازی کند.

وی در مورد اضافه شدن کیانوش رحمتی به کادر فنی گفت: با کیانوش بازی کردم و در پاس و استقلال با هم بودیم و در نساجی هم رحمتی در کادر فنی ما بود. او در دو سال قبل در سایپا بود و نتوانست کنار ما باشد. اما احتیاج بود که سال جاری نفر جدیدی را اضافه کنیم چون کار سخت تر است. احتیاج نفرات بیشتری داریم. من هر 5، 6 بازیکن را به یک مربی سپردم و همه مسائل آنها را زیر نظر دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 398

به "عطش گلزنی تیم در نیمه دوم خوابید، بازیکنانم توپ را به اوت می زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطش گلزنی تیم در نیمه دوم خوابید، بازیکنانم توپ را به اوت می زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید