قطع شبکه برق 12 روستای کرمانشاه بە علت بارش برف

به گزارش ذهن خاکستری، سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: پس از بارش شدید برف از شب گذشته، 121 روستا و 5 شهر اورامانات و دالاهو با قطعی برق همراه بوده است.

قطع شبکه برق 12 روستای کرمانشاه بە علت بارش برف

خبرنگاران کرمانشاه- محمد مرادی گفت: همکاران ما در شرایط سخت با استفاده از نفربر ارتش و حتی پای پیاده به این اماکن اعزام و نسبت به برطرف برق اقدام کردند.

هم اکنون برق حدود 12 روستای بخش کلاشی از توابع شهرستان جوانرود قطع است و از آنجاکه تیر های برق شسکته شده و راه نیز مسدود است، امکان حضور انفرادی پرسنا مهیا نیست و باید پس از برطرف مسدودی نسبت به برپایی تیر های نو و اتصال شبکه برق اقدام کرد.

خاموشی در 5 شهر کوچک و 219 روستا وجود دارد. با تلاش و تلاش شبانه روزی همکاران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه برطرف و تا کنون 90 درصد روستا ها برقرار شده است، گفت: باقی روستا ها به دلیل صعب العبور و بسته بودن راه ها و جاده های ارتباطی به روستا ها علی رغم آمادگی کامل نیرو های عملیاتی برق و آماده سازی همه وسایل و تجهیزات مورد احتیاج برای برطرف حوادث شبکه های برق در انتظار بازگشایی راه ها هستند.

خوشبختانه با همکاری و همراهی نیرو های نظامی سپاه و ارتش در برخی نقاط مانند 4 روستا در مسی تنگ گول در بخش گهواره شهرستان دالاهو از شهرستان های جنوب غربی استان کرمانشاه باعث بازگشایی راه ها و نهایتا برق دار کردن روستا شدند.

ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 353

به "قطع شبکه برق 12 روستای کرمانشاه بە علت بارش برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع شبکه برق 12 روستای کرمانشاه بە علت بارش برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید