معرفی زیباترین هتل های صخره ای در کاپادوکیا

به گزارش ذهن خاکستری، هتل های صخره ای در کاپادوکیا

شهر کاپادوکیا در مرکز آناتولیا در کشور ترکیه واقع شده است. کاپادوکیا یکی از مقاصدی در دنیا بوده که در بالای فهرست بسیاری از گردشگران واقع شده است. دره ها، سازه های سنگی و غارهایی که به طور طبیعی شکل گرفته اند از جمله مواردی هست که شما می توانید در اینجا مشاهده نمایید. در بعضی از این غارها شما می توانید اتاق های گوناگون، کلیساها و حتی محل اقامت مسیحیان اولیه را در قرن ها پیش مشاهده نمایید. اگر شما در حال برنامه ریزی برای سفر به کاپادوکیا می باشید مجبور نیستید که در یک هتل معمولی اقامت پیدا کنید. در عوض شما می توانید در یکی از هتل های صخره ای در کاپادوکیا که بسیار شگفت انگیز نیز می باشند سکونت نمایید. تمامی این هتل های صخره ای در کاپادوکیا درون صخره ها حک شده و به شما تجربه ای متفاوت از فرهنگ و زیبایی منطقه را ارائه می کند. در اینجا می خواهیم شما را با بعضی از هتل های صخره ای در کاپادوکیا آشنا کنیم پس با خبرنگاران همراه شوید.

معرفی زیباترین هتل های صخره ای در کاپادوکیا

سوییت های صخره ای کاپادوکیا | Cappadocia Cave Suites

با اقامت در هتل سوییت های صخره ای کاپادوکیا در گذشته سفر خواهید کرد. این هتل که در مرکز گروم واقع شده استف در درون غارهای باستانی قرار گرفته و احساسی قرون وسطایی را القا می نماید. با این حال تمامی اتاق های این بنا لوکس ساخته شده و بعضی حتی اتاق های زندگی به همراه شومینه های خصوصی را ارائه می نمایند. در رستوران هیستوریا (Historia) در این هتل شما می توانید انتخاب هایی باورنکردنی از غذاهای محلی ترکیه و بعلاوه چندین نوع از غذاهای بین المللی را تجربه نمایید. می توان گفت که این هتل یکی از زیباترین هتل های صخره ای در کاپادوکیا می باشد.

هتل صخره ای ویژه کلبک | Kelebek Special Cave Hotel

هتل صخره ای ویژه کلبک با چشم انداز ای از شهر گروم می تواند بسیار مورد توجه باشد. این هتل به شما اجازه می دهد تا بتوانید زندگی سنتی مردم کاپادوکیا را تجربه کنید. حمام ترکی، سونا و استخر در فضای باز، فرصتی عالی برای تفریح می باشد. سنگ ها و چوب ها و بعلاوه پارچه های مورد استفاده در این هتل صخره ای سنتی بوده تا بتواند سبک خاص خود را حفظ نماید. بسیاری از سوییت ها، شومینه و حتی بالکن های خصوصی را در اختیار شما گذاشته تا بتواند زیبایی کاپادوکیا را به اتاق شما وارد نماید.

غارهای بی نظیر کایاکاپی | Kayakapi Premium Caves

غارهای بی نظیر کایاکاپی فقط چند مایل از جاذبه های مهمی مانند موزه فضای باز زلوه (Zelve) و بعلاوه کلیسای النظر (Al Nazar) فاصله دارد. در این هتل شما می توانید در یکی از اتاق های قرون وسطایی که درون سنگ های منطقه حک شده است اقامت داشته باشید و به راستی از یکی از تفریح های کاپادوکیایی استفاده نمایید. در داخل این اتاق ها دکورهای مجللی وجود داشته و بعلاوه بعضی موارد مانند نقاشی ها روی دیوار حک شده و یا بعضی از مبلمان ها نیز حکاکی شده است. بعلاوه شما می توانید حمام های خصوصی را در بعضی از بزرگترین سوییت های این هتل مشاهده نمایید. در این ساختمان که یکی از مهمترین هتل های صخره ای در کاپادوکیا می باشد شما به یک استخر شنا در فضای باز و بعلاوه دو رستوران محلی در این منطقه نیز دسترسی خواهید داشت.

هتل صخره ای ترا | Terra Cave Hotel

هتل صخره ای ترا در گزوم واقع شده یکی از خانه هایی بوده است که در قرن نوزدهم مورد استفاده قرار می گرفته است. اقامت در این هتل شما را با نحوه زندگی مردمانی که در قرن ها پیش در داخل این فضاهای غار مانند در کاپادوکیا زندگی می نموده اند آشنا می نماید. اگرچه که شما به گذشته روستایی این منطقه متصل شده اید اما ترا هتل که یکی از برترین هتل های صخره ای در کاپادوکیا می باشد امکانات فوق العاده ای را به شما ارائه می نماید. استفاده از اینترنت بی سیم رایگان و بعلاوه نشستن در کنار آتش و یا اسب سواری و صرف صبحانه گسترده در این هتل از دیگر جاذبه های آن به شمار می رود.

هتل صخره ای یوناک اولری | Yunak Evleri Cave Hotel

بسیاری از هتل های صخره ای در کاپادوکیا دارای تاریخی غنی می باشند اما فقط تعداد کمی از ان ها می توانند با هتل صخره ای یوناک اولری رقابت نمایند. قدمت این هتل که در اورگاپ (Urgup) واقع شده است به قرن پنجم میلادی باز می شود. این هتل در مجاورت یک عمارت یونانی قرن نوزدهمی نیز قرار گرفته و شما می توانید انتخاب کنید که اتاقتان در هر کدام از این ساختمان ها باشد. مبلمان های دستباف و حمام های با سنگ مرمر بعضی از مواردی است که شما می توانید در این هتل آن ها را لمس نمایید. از طرف دیگر شما می توانید با یک پیاده روی 5 دقیقه ای خود را به پارک ملی تاریخی گروم رسانده و در انجا قدم زدن و اسب سواری را تجربه نموده و بعلاوه چشم اندازهایی باور نکردنی از کاپادوکیا را مشاهد نمایید.

سوییت های صخره ای آرتمیس | Artemis Cave Suites

گورم (Goreme) خانه سوییت های صخره ای آرتمیس می باشد. این یک هتل باشکوه بوده که احساسی خارج از این جهان را به شمار ارائه می نماید. در حالی که اتاق های این مکان فوق العاده می باشند اما بیشتر مهمانان از باغ های خصوصی و بعلاوه تراس های این ساختار شگفت زده می شوند. در شب چراغ های چشم انداز ای زیبا و دودکش ها بعد از ظهری به یاد ماندنی را ایجاد می نمایند. یکی از مهمترین گزینه های هتل های صخره ای در کاپادوکیا این است که کارکنان می توانند به شما یاری نمایند تا زمان خود را به برترین نحو بگذرانید. آن ها می توانند برای رزرو تورهای اسب سواری، ماجراجویی در میان سنگ ها و بعلاوه دوچرخه سواری به شما یاری نمایند.

سوییت های صخره ای سلطان | Sultan Cave Suites

سوییت های صخره ای سلطان در بالای آیدینلی هیل واقع شده است و این بدین معنی بوده که مهمانان می توانند چشم انداز ای پانوراما از شهر گورم (Goreme) را در زیر پای خود تماشا نمایند. اتاق هایی که در این هتل های صخره ای در کاپادوکیا حک شده اند دارای امکانات مدرنی از جمله اینترنت بی سیم و دوش حمام لوکس می باشند. البته که شما به محض اینکه شما پای خود را بیرون از اتاق می گذارید انگار که در زمان سفر نموده اید. در این سوییت ها شما می توانید در یک تراس نشسته و زمانی که نوشیدنی خود را میل می کنید بالون های هوای گرم از بالای سر شما عبور نموده و از تماشا آن ها لذت ببرید. از طرف دیگر شما می توانید غروب خورشید را در بالای غارهای گروم مشاهده نمایید.

تجربه اقامت هتل های صخره ای در کاپادوکیا قطعا می تواند حسی متفاوت را ایجاد نماید. با توجه به معروفیت کهن این شهر و از طرف دیگر تفریحات متفاوتی همانند بالون سواری در آن، می تواند تعطیلاتی متفاوت را برای افراد ایجاد نماید. تعطیلاتی که در عین آرامش و سکوت افراد می توانند در خصوص تاریخ این منطقه نیز اطلاعات بسیاری را بدست آورند.

منبع: www.touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 366

به "معرفی زیباترین هتل های صخره ای در کاپادوکیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی زیباترین هتل های صخره ای در کاپادوکیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید