نقاشی درخت کریسمس؛ طرح هایی زیبا و متنوع

به گزارش ذهن خاکستری، با یاری نقاشی درخت کریسمس می توان بچه ها را با این مراسم آشنا کرد. یک طرح مناسب را پرینت نموده یا اگر می توانید خودتان طرح را بر روی کاغذ بکشید و اجازه دهید فرزندتان آن را رنگ آمیزی کند.

نقاشی درخت کریسمس؛ طرح هایی زیبا و متنوع

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - درخت کریسمس که به آن درخت نوئل نیز می گویند یکی از زیباترین سمبل های عید کریسمس است. در این شب هر خانواده مسیحی درختی همواره سبز مانند کاج یا نراد را با استفاده از لامپ، شمع، زرورق، گل و آبنبات تزیین می نمایند. مسیحیان این کار را خوش یمن دانسته و اعتقاد دارند که وجود شاخه همواره سبز این درختان نمادی از زندگی و سلامتی است و می تواند آنها را از شر شیاطین و بیماری ها در امان نگه دارد. یکی از بهترین روش ها برای انتقال اطلاعات درباره این عید به فرزندان خود نقاشی درخت کریسمس است. در این مطلب زیباترین و جدیدترن مدل های این درخت را به همراه انواع تزیینات و هدیه ها برای شما فراهم نموده ایم.

در این مطلب می بینید:

  • نقاشی درخت کریسمس با تزئین
  • نقاشی درخت کریسمس و کادو
  • نقاشی درخت کریسمس و بچه ها
  • نقاشی درخت کریسمس و بابانوئل

نقاشی درخت کریسمس با تزیین برای رنگ آمیزی بچه ها

شما می توانید با پرینت کردن هریک از نقاشی هایی که فرزند شما بیشتر دوست دارد، به همراه او آغاز به رنگ آمیزی این درختان زیبا کنید. از آنجایی که رنگ غالب درخت کریسمس سبز است، رنگ هایی مانند قرمز، طلایی و زرد هم خوانی زیادی با درخت شما خواهند داشت. با این حال پیشنهاد می کنیم در انتخاب رنگ به فرزند خود آزادی عمل کامل دهید تا خلاقیت و اعتماد به نفس کودک تقویت گردد.

نقاشی درخت کریسمس و کادو برای رنگ آمیزی

در عید کریسمس مسیحیان برای یکدیگر هدیه می خرند و آن را شب کریسمس به صورت کادو شده بر پای درخت می گذارند. این کار مشابه عیدی دادن عظیم ترها در عید نوروز است. نقاشی های موجود در این قسمت می تواند این موضوع را به طور کامل به کودک شما آموزش دهد.

نقاشی از درخت کریسمس و بچه ها

بیشتر بچه ها کریسمس را به دلیل هدیه های رنگی، درختان تزیین شده و بابانوئل بسیار دوست دارند. شادی بچه ها در این ایام بسیار دیدنی است. این شادی در نقاشی های ارائه شده در این قسمت نیز مشهود است.

نقاشی درخت کریسمس و بابانوئل

بابانوئل به طور معمولی پیرمردی چاق و مهربان با ریشی سفید و بلند است که لباسی قرمز بر تن می نماید و در کیسه خود هدیه های جالبی برای بچه ها به همراه دارد. با اینکه بابانوئل فردی عادی است که لباس مخصوص به تن نموده و هدایا از قبل توسط والدین تهیه می گردد، اما بیشتر بچه ها تصور می نمایند که او فردی جادویی است که در این شب با سورتمه خود می آید و به وسیله دودکش وارد خانه ها شده و برای بچه ها هدیه می آورد.

سخن آخر

در این مطلب نقاشی درخت های همواره سبز کریسمس را برای رنگ آمیزی بچه ها جمع آوری کردیم. گفتنی است که جهت افزایش علاقه فرزند شما به رنگ آمیزی و خسته نشدن دست او پیشنهاد می کنیم به جای مدادرنگی از پاستل یا مداد شمعی بهره ببرید، زیرا بسیار نرم و روان بوده و مانند مداد نوک تیز نیست.

یکی دیگر از نقاشی های موقعیتی که فرزند شما می تواند با استفاده از نقاشی از آن باخبر گردد، شب یلداست. بدین منظور می توانید از نقاشی های موجود در مطلب نقاشی شب یلدا برای بچه ها؛ طرح های زیبا برای رنگ آمیزی بهره ببرید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: setare.com
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 91

به "نقاشی درخت کریسمس؛ طرح هایی زیبا و متنوع" امتیاز دهید

3 کاربر به "نقاشی درخت کریسمس؛ طرح هایی زیبا و متنوع" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی درخت کریسمس؛ طرح هایی زیبا و متنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید