وزیر علوم جان باختن دو خبرنگار ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت

به گزارش ذهن خاکستری، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در محور ارومیه به نقده را تسلیت گفت.

وزیر علوم جان باختن دو خبرنگار ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیغامی، جان باختن 2 خبرنگار ایسنا و ایرنا را در حادثه واژگونی اتوبوس، تسلیت گفت.

در این پیغام آمده است:

حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در ارومیه که منجر به از دست دادن دو نفر از خبرنگاران عزیز و پرتلاش خبرگزاری های ایرنا و ایسنا و بعلاوه مجروح و مصدوم شدن جمع دیگری از خبرنگاران شد، موجب تاسف و تالم گشت.

اینجانب ضمن همدردی با خانواده های محترم جوانان از دست رفته، مرحومه ریحانه یاسینی و مرحومه مهشاد کریمی این ضایعه دردناک را به خانواده های محترم این دو عزیز و به اصحاب شریف رسانه، خصوصاً همکاران محترمشان در خبرگزاری های ایرنا و ایسنا تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای زنده یادان، علو درجات و غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان و عزیزانشان، صبر و شکیبایی مسالت می نمایم و برای دیگر خبرنگاران عزیز صدمه دیده در این سانحه هم آرزوی سلامتی و بهبودی دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 124

به "وزیر علوم جان باختن دو خبرنگار ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم جان باختن دو خبرنگار ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید