پرداخت تا به امروز 90 میلیارد ریال تسهیلات کرونا در ابرکوه

به گزارش ذهن خاکستری، خبرنگاران/یزد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: از ابتدای پرداخت تسهیلات کرونا تا به امروز یک هزار و 814 پرونده در سامانه کارا ثبت نام شده و تا به امروز 90 میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده پرداخت شده است.

پرداخت تا به امروز 90 میلیارد ریال تسهیلات کرونا در ابرکوه

ناصر زارع در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: البته از بین ثبت نام نمایندگان جهت اخذ تسهیلات کرونا، یک هزار و 414 پرونده با اشتغال یک هزار و 657 نفر جهت دریافت تسهیلاتی بالغ بر 140 میلیارد ریال به بانک ها و مؤسسات عامل معرفی شده اند.

وی همچنین به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری اشاره نمود و گفت: تا به امروز تعداد 319 طرح در این رابطه، تسهیلاتی معادل 316 میلیارد و 130 میلیون ریال دریافت و برای 488 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

زارع از پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات جهت طرح های حمایتی با ایجاد اشتغال 175 نفر یاد کرد و گفت: تسهیلات پرداختی به طرح های غیرحمایتی نیز مبلغ 240 میلیارد ریال برای 147 پرونده با اشتغالزایی 308 نفر بوده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح مشوق بیمه کارفرمایی نیز 13 قرارداد در سال 99 با جویندگان کار از بین دانش آموختگان دانشگاهی لیسانس و بالاتر، در شهرستان منعقد شده که حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال از سوی دولت پرداخت می گردد و شهرستان ابرکوه در سال گذشته با تحقق 65 درصدی این طرح، رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه همچنین از تحقق 116 درصد تعهد اشتغال در ابرکوه طی سال گذشته اطلاع داد و بیان کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان پارسال پیروز شدند 851 شغل ایجاد نمایند و با تحقق 116 درصدی تعهد اشتغال، ابرکوه را در رتبه سوم استان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 76

به "پرداخت تا به امروز 90 میلیارد ریال تسهیلات کرونا در ابرکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تا به امروز 90 میلیارد ریال تسهیلات کرونا در ابرکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید