کارت پستال از روسیه؛ درخشش زمستانی مسکو، شهر تزارها

به گزارش ذهن خاکستری، مسکو، پوشیده در پردهٔ درخشان برف تصویر شگفت انگیزی است. این شهر حتی در سردترین روزهای سال جاهای دیدنی بسیاری دارد.

کارت پستال از روسیه؛ درخشش زمستانی مسکو، شهر تزارها

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

پارک زاریادیه، درست در چند قدمی میدان سرخ، یکی از گنجینه های نوین مرکز روسیه است که مناظرش تماشایی است.

آلنا کروگووایا، تاریخ دان و راهنمای گردشگری: مسکو در فصل زمستان یادآور روح روسیه و سنت گذشتهٔ ماست و این شهر درعین حال، همچنان مدرن و پویا باقی می ماند.

قصر-موزهٔ تزاریتزینو که در قرن 18 میلادی به دستور کاترین کبیر ساخته شد حس زمستانی خاصی دارد. گفته اند که ملکه حین گذر از اینجا مجذوب زیبایی این باغ شد و آن را خرید.

به فیسبوک خبرنگاران فارسی بپیوندید

مسکو در زمستان به شدت فعال است و جاهای بسیاری دارد که می گردد در آنها از فصل سرد نهایت استفاده را برد؛ نظیر زمین پاتیناژ بزرگ مرکز که شاهکارهای معماری دوران اتحاد جماهیر شوروی زیبایی خاصی به آن داده است.

در یک نمایشگاه بزرگ مرکز شهر هم به ملاقات سالن فضا می روید و در آن مدلی از ایستگاه فضایی میر را در اندازهٔ واقعی خواهید دید. فضانوردان از این نمونه برای تمرین استفاده می نموده اند.

و مسکو شبی آسمانی دارد؛ از میدان اسکیت آن گرفته تا بولوارها وخیابان هایش، همه با نورپردازی های هنرمندانه، مانند ستارگان، آذین بندی شده اند.

منبع: یورونیوز
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 126

به "کارت پستال از روسیه؛ درخشش زمستانی مسکو، شهر تزارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت پستال از روسیه؛ درخشش زمستانی مسکو، شهر تزارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید