بازسازی ویلا: اقدامات دانشگاه صنعتی شریف در بازسازی خوابگاه ها

به گزارش ذهن خاکستری، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اعلام اتمام تزریق نوبت اول واکسن اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: اقدامات زیرساختی و بازسازی در زیر مجموعه های دانشگاه شریف و خوابگاه ها اجرا شده است.

بازسازی ویلا: اقدامات دانشگاه صنعتی شریف در بازسازی خوابگاه ها

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، دکتر عمادالدین فاطمی زاده در خصوص برنامه های بازگشایی دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: امیدواریم که در سال تحصیلی تازه، به تدریج و با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده به سمت بازگشایی دانشگاه برویم. بازگشایی یکباره دانشگاه مطابق آنچه که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفتند، امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: شروع ترم تازه به صورت مجازی است و در ادامه، در بازه های زمانی که از مراجع ذی ربط برگزاری حضوری بلامانع اعلام گردد به سمت حضوری شدن پیش می رویم.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، در خصوص واکسیناسیون دانشجویان هم گفت: فرایند واکسیناسیون دانشجویان از روز شنبه شروع شد و تزریق نوبت اول واکسن تمام افرادی که در سامانه اعلام شده ثبت نام نموده بودند، اجرا شده است.

وی اضافه کرد: روزانه به طور میانه به 600 نفر واکسن تزریق شده است که البته ظرفیت مجموعه برای تزریق واکسن بیش از این است.

دکتر فاطمی زاده در خصوص شروع واکسیناسیون همسر و فرزندان بالای 18 سال اساتید و کارمندان و دانشجویان متاهل هم گفت: طبق مجوزهای وزارت بهداشت، واکسیناسیون این گروه ها هم اجرا شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف بعلاوه اظهار کرد: عمده واکسیناسیونی که تا کنون اجرا شده، مربوط به نوبت اول بوده و در انتهای مهرماه و ابتدای آبان ماه هم برنامه تزریق نوبت دوم را داریم.

وی گفت: موضوع بازگشایی حضوری دانشگاه هم بیشتر وابسته به همین انجام تزریق نوبت دوم و گذشت دو تا سه هفته از آن خواهد بود.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، در خصوص اقداماتی که در رابطه با تعمیر اساسی و بازسازی فضاهای دانشجویی از جمله خوابگاه ها انجام شده هم گفت: حدود 200 اتاق دانشجویی بازسازی اساسی و رنگ آمیزی کلی و فضاهایی عمومی هم زیباسازی شده است. بعلاوه در خوابگاه دختران طرشت 2 هم یک زمین ورزشی روباز احداث شده است.

وی اضافه کرد: برای سهولت حال دانشجویان و همینطور صرفه جویی در مصرف انرژی برای حدود 400 اتاق درب و پنجره دو جداره نصب شده که امیدواریم تا خاتمه سال برای 140 اتاق دیگر درب و پنجره دوجداره دیگر هم نصب گردد. انجام این کار بودجه قابل توجهی احتیاج دارد و امیدواریم بتوانیم با تاُمین بودجه تا خاتمه سال به تدریج کار را به خاتمه برسانیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، دکتر فاطمی زاده گفت: در فرآیند بازسازی خوابگاه ها، موارد متعددی از جمله تعویض کولرهای فرسوده (100دستگاه)، محوطه سازی کامل در خوابگاه آزادی و شهید حیدرتاش، اصلاح و ترمیم بخشهایی از محوطه دیگر خوابگاه ها، ترمیم و اصلاح تعدادی از درب های چوبی (200 درب)، نصب حفاظ و جان پناه برای 100 واحد، ایزوگام کامل خوابگاه ها، ترمیم و تعمیر آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی (شیرآلات، روشنایی، سیستم تهویه، اجاق گازها و...) سالن های مطالعه (میز، جایگاه، روشنایی و...)، نمازخانه ها(رنگ آمیزی، اصلاح روشنایی، سیستم گرمایش، سرمایش و صوتی)، اصلاح روشنایی، سیم کشی، تعویض چراغ ها فرسوده در تمام فضاهای عمومی و بالکن ها و اصلاح تعدادی از تابلوهای برق اصلی و فرعی اجرا شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در خاتمه گفت: بعلاوه در دانشگاه شریف 200 اتاق به صورت کامل و با ظاهری تازه بازسازی شده و برنامه داریم 150 اتاق دیگر هم تا خاتمه سال بازسازی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 187

به "بازسازی ویلا: اقدامات دانشگاه صنعتی شریف در بازسازی خوابگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: اقدامات دانشگاه صنعتی شریف در بازسازی خوابگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید