اکانتهای حرفه ای اینستاگرام اکنون می توانند پست ها را مستقیماً در داخل خود این اپلیکیشن زمان بندی نمایند

به گزارش ذهن خاکستری، اینستاگرام اعلام نموده است که یک ابزار زمان بندی درون برنامه ای را برای تمام حساب های حرفه ای عرضه خواهد نمود.

اکانتهای حرفه ای اینستاگرام اکنون می توانند پست ها را مستقیماً در داخل خود این اپلیکیشن زمان بندی نمایند

ابزار نو به کسب و کارها و محتواسازان این امکان را می دهد که بدون احتیاج به استفاده از برنامه های شخص ثالث، زمان ارسال پست های خود را از قبل برنامه ریزی نمایند.

کاربران واجد شرایط می توانند ریلزها، عکس ها و carouselها را تا 75 روز قبل مستقیماً در برنامه زمان بندی نمایند.

پس از آزمایش این ویژگی با کاربران منتخب در ماه گذشته، اینستاگرام ابزار زمان بندی درون برنامه ای را در روز سه شنبه در تمام حساب های حرفه ای معرفی کرد. در حال حاضر تعیین نیست که این ابزار زمان بندی چه زمانی برای همه حساب های اینستاگرام فعال خواهد شد.

برای دسترسی به ابزار زمان بندی درون برنامه، کاربران واجد شرایط باید پس از ایجاد پست خود، اما قبل از اشتراک گذاری آن با فالوورهای خود، روی گزینه تنظیمات پیشرفته تپ نمایند.

سپس کاربران ابزار زمان بندی این پست را مشاهده می نمایند که به آنها امکان می دهد زمان و تاریخی را که می خواهند پست در اینستاگرام منتشر گردد، انتخاب نمایند. سپس باید به پستی که ایجاد نموده اند برگردند و روی زمان بندی کلیک نمایند.

محتواسازان و کسب وکارها می توانند پست های زمان بندی شده را در بخش محتوای زمان بندی شده ببینند که به وسیله منوی همبرگری (سه خط) قابل دسترسی است. این بخش بعلاوه به کاربران امکان می دهد در صورت احتیاج محتوا را مجدداً برنامه ریزی نمایند.

تا حالا امکان زمان بندی پست ها به صورت بومی در سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، تیک تاک و یوتیوب در دسترس بوده است.

زمان بندی پست ها و ریلزها اینستاگرام قبلاً به استودیوی Meta Creator یا ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی شخص ثالث احتیاج داشت. با این حال، بسیاری از این ابزارهای شخص ثالث همه ویژگی های مشابه اینستاگرام را ندارند.

اینستاگرام علاوه بر عرضه ابزار زمان بندی نو در روز سه شنبه، نشان های نو دستاوردها را نیز راه اندازی کرد تا سازندگان را تشویق کند تا Reels بسازند.

سازندگان می توانند قفل نشان های دستاوردها یا بج Achievement ها را برای اقداماتی مانند همکاری با یک سازنده دیگر در ریلز، تعامل با جامعه خود به وسیله تعاملی تر کردن ریلزها، ساختن بیش از یک ریلز در هفته، یا استفاده از صداها و جلوه های پرطرفدار باز نمایند.

راه اندازی نشان های دستاوردها پس از آن صورت می گیرد که آدام موسری، رئیس اینستاگرام فاش کرد دوست دارد مانند تیک تاک ریلز به یک بخش پرکاربر اینستاگرام تبدیل گردد

این در حالی است که شرکت مادر اینستاگرام -متا- در ماه گذشته 80 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد و طبق گزارش ها میخواهد هزاران کارگر را در این هفته اخراج کند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 549

به "اکانتهای حرفه ای اینستاگرام اکنون می توانند پست ها را مستقیماً در داخل خود این اپلیکیشن زمان بندی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکانتهای حرفه ای اینستاگرام اکنون می توانند پست ها را مستقیماً در داخل خود این اپلیکیشن زمان بندی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید