ایده هایی برای دکوراسیون پذیرایی مینیمال 17 نمونه دیدنی

به گزارش ذهن خاکستری، دکوراسیون پذیرایی مینیمال، یک راه چاره ساده برای تمیزی

ایده هایی برای دکوراسیون پذیرایی مینیمال 17 نمونه دیدنی

دکوراسیون پذیرایی مینیمال برای شما چه معنی می دهد؟ آیا این دکوراسیون برای شما یادآور دیوارهای سفید، کف چوبی و پنجره های فرانسوی باز است؟ آیا تصور شما از دکوراسیون پذیرایی مینیمال مبل های سیاه، معماری قوی و پر جلوه، رنگ های خاموش و الگوهای تکرار شونده است؟ هر چند این تصورات درست بوده و چندان بی راه نیستند، با این حال، دکوراسیون پذیرایی مینیمال به معنای انتخاب مبلمان و لوازم جانبی ساده، کسل نماینده یا مقرون به صرفه نیست. به معنای ساده تر، طبق یک اصطلاح کمتر، بیشتر است طراحی دکوراسیون مینیمال می تواند به تمرکز شما بر روی روحیه یا تم دلخواه اتاق و دکوراسیون پذیرایی شما یاری کند. اگر جزو افرادی هستید که به سختی می توانید وسایل خود را مرتب کنید و همیشه با مرتب بودن اتاق پذیرایی خود مشکل دارید، دکوراسیون پذیرایی مینیمال یک راه چاره ساده برای شما است. هر چقدر همه چیز را ساده تر نگه دارید، زیبایی آن دو چندان می گردد. کنار گذاشتن اشیا با اصول و خارج کردن وسایل اضافی می تواند باعث یک شگفتی عظیم در دکوراسیون پذیرایی مینیمال شما گردد. دکوراسیون پذیرایی مینیمال را زیبا رنگ کنید؛ همراه با یک ردیف مبلمان صورتی رنگ، که روی یک کف سفید قرار گرفته است. آن را نمایشی کنید ، با یک خط بژ و سفید قابل توجه، اتاق پذیرایی خود را به دو نیم تبدیل کنید.

رنگ در دکوراسیون پذیرایی مینیمال

هنگام ایجاد یک دکوراسیون پذیرایی مینیمال، هر چیزی در خصوص رنگ، مهم و اساسی است. به طور معمول رنگ های خنثی در دکوراسیون پذیرایی مینیمال حاکم می گردد - از رنگ بیسکویتی گرفته تا خاکستری و هر تناژی الهام گرفته از چنین رنگ هایی. این رنگ ها هنگام دکوراسیون پذیرایی مینیمال، تمیز و تازه به نظر می رسند و حس آرامش را به پذیرایی شما القا می نمایند. اما فقط به این علت که دکوراسیون مینیمال تمایل به رنگ های خنثی دارد، احتیاجی به ایجاد حالت و فضایی کسل نماینده نیست. به طور طبیعی، ما هواداران عظیم یک پذیرایی سفید هستیم، اما فقط رنگ های سفید به شما در ایجاد یک دکوراسیون پذیرایی مینیمال و در عین حال مجذوب کننده یاری نمی کند. اگر از رنگ های سفید یا پوست تخم مرغی، استفاده می کنید، لازم نیست که این رنگ ها برای شما و سالن پذیرایی شما خسته نماینده باشند. تنالیته های رنگ زرد، به رنگ سفید، ظاهری گرم تر و کرمی تر نشان می دهند، در حالی که تن آبی رنگ، ظاهری واضح تر نشان می دهد. فضایی با نور طبیعی بسیار گرم به نظر می رسد، بنابراین می توانید از سایه خنک تر رنگ سفید، برای تعادل پذیرایی بهره ببرید. فضاهایی که به طور مصنوعی و با نور ال ای دی یا روشنایی فلورسنت روشن می شوند، سردتر به نظر می رسند، بنابراین از تنالیته های گرم بهره ببرید. اگر می خواهید رنگ دکوراسیون پذیرایی مینیمال را پیدا کنید، حتما رنگ های جسمی را انتخاب کنید که به راحتی بر روی چشم زیبا جلوه نمایند و با رنگ های خنثی در زمینه به خوبی هماهنگ شوند، مانند قهوه ای رنگ زمین، آبی، برنزه و سبز.

کیفیت را بر کمیت در دکوراسیون پذیرایی مینیمال ترجیح دهید

هر وسیله جدیدی که وارد پذیرایی شما می گردد، وسیله ای دیگر باید از آن خارج گردد و یا تغییر دکوراسیون پیدا کند. چالش زیبایی شناسی در دکوراسیون پذیرایی مینیمال این است که چگونه با چیدمان وسایل مورد احتیاج داخل پذیرایی کار می کنید. این کار باعث می گردد تا فرایند تصمیم گیری حتی سخت تر از حد معمول انجام گردد.

باید قبل از ورود هر وسیله ای به اتاق پذیرایی، هر کدام را با دقت در نظر بگیرید، این بدان معنی است که نتیجه نهایی هم باید متفکرتر و سنجیده در نظر گرفته گردد. هدف شما ایجاد پذیرایی مینیمال است که هرکسی دوست دارد در آن وقت بگذراند. در این حالت، خرید با کیفیت نسبت به کمیت، گزینه معقول تری است. اگر قرار است تنها یک دست مبلمان سه نفره بخرید، آن را از برترین کیفیت موجود تهیه کنید. وسایلی را انتخاب کنید که ماندگار بوده و مقاومت بالایی داشته باشند. به این ترتیب تا سال ها برای شما کارکرد خواهند داشت.

استفاده از بافت های مختلف تنالیته ثابت در دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی مینیمال با رنگ خنثی می تواند احساس بی روحی را منتقل کند. اما یک ترفند برای این مشکل وجود دارد؛ استفاده از بافت. این بافت را می توانید به یاری فرش های پشمی، بالشت های کوچک نشیمن روی زمین، گلدان گل، کوسن های رنگی مبلمان و یا هر چیز دیگری به دست آورید. تا زمانی که این بافت ها در تنالیته رنگ زمینه باشند، هیچ محدودیتی برای کاربرد آن ها وجود ندارد.

منبع: اتاق
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 174

به "ایده هایی برای دکوراسیون پذیرایی مینیمال 17 نمونه دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی برای دکوراسیون پذیرایی مینیمال 17 نمونه دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید