ببینید؛ آپدیت نو No Mans Sky دنیای آن را متحول می نماید

به گزارش ذهن خاکستری، پس از ده ها به روزرسانی رایگان از زمان عرضه اولیه بازی در سال 2016، No Mans Sky از نظر ویژگی های اضافی واقعا برای بازیکنان کم نگذاشته است، اما آخرین آپدیت آن با عنوان Worlds Part I، به درخواست محبوب اخیر هواداران پاسخ می دهد. این به روزرسانی محتوایی کاملا رایگان و بازسازی کاملی را در سیستم ساخت سیاره بازی به ارمغان می آورد، جهان No Mans Sky را با موجودات نو پر می نماید و در عین حال جهان هایی را اضافه می نماید که دارای زمین هایی هستند که در گذشته دیده نشده است.

ببینید؛ آپدیت نو No Mans Sky دنیای آن را متحول می نماید

پس از عرضه بحث برانگیز بازی در تقریبا هشت سال پیش، تیم کوچک توسعه دهندگان بازی در استودیوی هلو گیمر (Hello Games) همچنان بدون وقفه روی کار بر دنیا بازی ادامه می دهند. ده ها به روزرسانی کاملا رایگان و ویژگی های اضافی بی شماری باعث شده تا No Mans Sky در حال حاضر هیچ شباهتی به روزهای ابتدایی خود نداشته باشد. این بازی به عنوان بزرگترین رستگاری در تاریخ بازی های ویدیویی نامیده می گردد و تیم پشت سر آن همچنان با سرعتی باورنکردنی بازی را بزرگتر می نمایند. این در حالی است که استودیوی کوچک سازنده آن به طور همزمان روی یک پروژه جاه طلبانه نو نیز کار می نماید.

نوترین آپدیت بازی Worlds Part I نام دارد و در حالی که به نظر می رسد یکی از بزرگترین محتواهایی است که بازی در مدت اخیر شاهد آن بوده است، این به روز رسانی به طور کلی به چند قسمت تقسیم شده است. به عنوان مهم ترین قسمت، این آپدیت روی تازه سازی کامل دنیا بازی تمرکز می نماید و به سیارات اجازه می دهد تا با طیف کاملی از گیاهان، حیوانات، اکوسیستم ها و موارد دیگر فراوری شوند. بعلاوه گرافیک های آب و ابر اصلاح شده به بازیکنان اجازه می دهد دنیا رویه ای No Mans Sky را با یک زیبایی تازه ببینند. فناوری نوی نیز به تازگی معرفی شده است که به آب و هوای سیاره اجازه می دهد به طور پویا بر حرکت گیاهان و بعلاوه سطح هر آب تأثیر بگذارد و در نتیجه امواجی باورنکردنی ایجاد گردد که طبیعی به نظر می رسد.

البته این تمام به روزرسانی نیست، زیرا بازیکنان اکنون می توانند یک رویداد اکسپدیشن دیگر در زمان محدود را در بازی انجام دهند که به راهنمایی بازیکنان در نسخه نو دنیا یاری می نماید. در حالی که هر یک فقط برای مدت زمان محدودی اجرا می شوند، اکسپدیشن ها روشی محبوب را برای بازی ایجاد می نمایند و با این رویداد ها فهرستی از چالش ها برای تکمیل و دریافت پاداش های منحصربه فرد به بازیکنان ارائه می گردد. این به روز رسانی بعلاوه شامل تعدادی از ویژگی ها از جمله توانایی بازیکنان برای تغییر نام اکتشافاتی که قبلا بارگذاری نموده اند، می گردد. به رسم همواره آپدیت شامل بهبودهای فنی و عناصر جزئی دیگر نیز می گردد که فهرست کامل آن از وب سایت رسمی قابل آنالیز است.

این اولین بار نیست که دنیا No Mans Sky شاهد یک تحول کامل است. جنبه اکتشافی بازی به طور کلی هر دو سال یکبار دستخوش تغییراتی می گردد و پتانسیل نوی برای اکتشاف ایجاد می گردد. به طور کلی تعیین نیست که آپدیت های هلو گیمز برای این بازی تا کجا ادامه خواهند داشت اما چیزی که واضح است، این واقعیت است که این استودیو دین خود را به طور کامل به بازی ادا نموده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 تیر 1403 بروزرسانی: 30 تیر 1403 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 704

به "ببینید؛ آپدیت نو No Mans Sky دنیای آن را متحول می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ آپدیت نو No Mans Sky دنیای آن را متحول می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید