بردیا گلزار، برادر محمدرضا گلزار کیست؟

به گزارش ذهن خاکستری، در خصوص زندگی بردیا گلزار اطلاعات درست و دقیقی در دسترس نیست. اما مهم ترین نکته ای که می گردد در خصوص او گفت، بردیا گلزار هنرمند نیست و در حوزه بازیگری سررشته ای ندارد. تنها دلیل مشهور شدن او نیز تنها نسبت فامیلی با محمدرضا گلزار است.

بردیا گلزار، برادر محمدرضا گلزار کیست؟

خبرنگاران | بردیا گلزار برادر محمدرضا گلزار بار دیگر مورد توجه شبکه های اجتماعی و گروهی از رسانه های داخلی قرار گرفته است. آن ها دلیل این توجه را ازدواج بردیا گلزار اعلام نموده اند. خبری که تازگی ندارد و مربوط به مدت ها قبل است.

به گزارش خبرنگاران ، آنالیز ها نشان می دهد که سه سال قبل و برای نخستین بار خبر ازدواج بردیا گلزار منتشر شد و شباهت کم و بیش او و محمدرضا گلزار توجه کاربران فضای مجازی و بعضی رسانه ها را به خود جلب کرد. آن موقع گلزار تصویری مشترک با برادرش منتشر نموده بود و ازدواج برادر کوچک تر خود را تبریک گفته بود.

در خصوص زندگی بردیا گلزار اطلاعات درست و دقیقی در دسترس نیست. اما مهم ترین نکته ای که می گردد در خصوص او گفت، بردیا گلزار هنرمند نیست و در حوزه بازیگری سررشته ای ندارد. تنها دلیل مشهور شدن او نیز تنها نسبت فامیلی با محمدرضا گلزار است.

درباره شغل او نیز بعضی رسانه ها مدعی اند که محمدرضا گلزار رستورانی در تهران دایر نموده است و مدیریت اش را به برادرش بردیا سپرده است.

منبع: فرادید
انتشار: 24 آذر 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 562

به "بردیا گلزار، برادر محمدرضا گلزار کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردیا گلزار، برادر محمدرضا گلزار کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید