تور روسیه: رایزنی ایران و روسیه درباره توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز

به گزارش ذهن خاکستری، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و آلکسی لیخاچف، رئیس شرکت دولتی روس اتم عصر روز سه شنبه در خصوص توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز گفت وگو و رایزنی کردند.

تور روسیه: رایزنی ایران و روسیه درباره توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، در این ملاقات که کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، بهروز کمالوندی، معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از معاونین و مدیران سازمان انرژی اتمی ایران حضور داشتند، دو طرف به رایزنی در خصوص موضوعات انرژی هسته ای پرداختند.

دو طرف با تاکید بر اینکه ایران و روسیه روابط راهبردی و درباره مسائل گوناگون همکاری دارند اعلام کردند که کوشش دارند همکاری های دو کشور درباره انرژی صلح آمیز هسته ای را هم با سرعت بالاتری دنبال نمایند.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره روابط عمیق و راهبردی تهران و مسکو در عرصه های گوناگون دوجانبه و بین المللی گفت: همکاری دو کشور در زمینه فعالیت های صلح آمیز هسته ای از جمله در زمینه احداث و توسعه نیروگاه های اتمی به خوبی پیش می رود و این همکاری ها باید هرچه بیشتر توسعه یابد.

اسلامی در این نشست اظهار امیدواری کرد که دو طرف به وسیله این گفت وگوها فرایند همکاری ها را تقویت نمایند و به آن شتاب دهند.

الکسی لیخاچوف رئیس سازمان دولتی روس اتم هم از تعمیق مناسبات دوجانبه بویژه در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای استقبال کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 210

به "تور روسیه: رایزنی ایران و روسیه درباره توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: رایزنی ایران و روسیه درباره توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید