شاسی بلند نو بازار ایران به کارخانه رسید

به گزارش ذهن خاکستری، به گزارش خبرنگاران، پس از انتشار بیلبوردهای کراس اوور نو فردا موتورز و انتشار رسمی اطلاعات فنی آن، بالاخره این خودرو در کارخانه خودروسازی فردا رویت شد.

شاسی بلند نو بازار ایران به کارخانه رسید

چند ماهی است که فردا موتورز که پیش از این خودروهای FMC SX6″، FMS SX5″ و FMC 511″ را عرضه نموده، بیلبوردهایی از کراس اووری نو با نام FMC T5 منتشر نموده است.

تصاویر ابتدایی باعث گمانه زنی هایی درخصوص محصول نو این خودروساز شد و خاتمه اطلاعات فنی این محصول در یک کاتالوگ و به صورت رسمی از سوی فردا موتورز منتشر شد.

با اینکه هنوز این محصول به صورت رسمی از سوی فردا موتورز معرفی نشده است اما تصاویری که به وسیله یکی از مخاطبان ارسال شده است نشان از حضور این کراس اوور در محوطه یکی از سایت های خودروسازی فردا می دهد و حال می توان گفت که بالاخره این خودرو نو به کارخانه فردا موتورز رسیده است.

با توجه به تصاویر ارسالی و مشخصاتی که پیش از این منتشر شده است، می توان گفت FMC T5 در رده رقابتی با خودروهایی همانند دیگنیتی و فیدیلیتی بهمن موتور در بازار حضور خواهد داشت و توان جلب رضایت مشتریان این رده بازار را خواهد داشت.

هرچند که مدیران این گروه خودروسازی هنوز مطلبی رسمی درخصوص رونمایی محصول نو فردا موتورز عنوان ننموده اند، اما با توجه به مشاهدات ما، می توان گفت که به زودی شاهد اخبار تازه ای درخصوص FMC T5 و فراوری و فروش آن از سوی گروه خودروسازی فردا خواهیم بود.

FMC T5 به موتور 1.5 لیتری توربو شارژر مجهز است که 156 اسب بخار قدرت را با گشتاور 230 نیوتن متر فراوری می نماید. جعبه دنده T5 از نوع 6 سرعته اتوماتیک AT کمپانی آیسین است که توان پیشرانه را به چرخ های این خودرو منتقل می نماید.

6کیسه هوا، سقف پانوراما، رادار خطی، سامانه اخطار تصادف از جلو، جایگاه برقی راننده، گرمکن جایگاه های جلو، ترمز پارک و اتوهلد، استارت دکمه ای، تهویه دوگانه، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال و سامانه کنترل پایداری از جمله امکانات FMC T5 است

منبع: عصرایران

آخرین اخبار حوزه خودرو را در صفحه خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 297

به "شاسی بلند نو بازار ایران به کارخانه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند نو بازار ایران به کارخانه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید