تور دبی ارزان: مهماندار فرست کلاس امارات بودن چه دشواری هایی دارد؟

به گزارش ذهن خاکستری، 9 حقیقت جالب در خصوص مهماندار فرست کلاس امارات

هواپیمایی امارات یکی از برترین ایرلاین های دنیا است و به علت کیفیت بالای خدمات و امنیت پرواز هواداران بسیار زیادی دارد. یکی از ویژگی های شاخص هواپیمایی امارات شیوه سرویس دهی و رفتار مهمانداران هواپیماست. اگر تا به حال با هواپیمایی امارات پرواز نموده باشید حتما با پوشش خاص و رفتار حرفه ای مهمانداران امارات آشنا هستید. این مهمانداران آموزش های ویژه ای می بینند و دستورالعمل های سختگیرانه ای در خصوص نحوه رفتار با مسافران دارند. در این مطلب می خواهیم پشت پرده مهماندار فرست کلاس امارات (مهمانداران زن) را با هم آنالیز کنیم و ببینیم برای مهماندار شدن در این ایرلاین چه قوانینی را باید رعایت کرد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور دبی ارزان: مهماندار فرست کلاس امارات بودن چه دشواری هایی دارد؟

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

مهماندار فرست کلاس امارات

پرواز فرست کلاس امارات یکی از لوکس ترین و مجلل ترین پروازها را به مسافران ارائه می نماید و با ارائه سوئیت های اختصاصی بزرگ و جادار خدماتی رویایی را در بخش فرست کلاس خود ارائه می نماید. پرواز فرست کلاس امارات آنقدر امکانات دارد که آن را با هتل 5 ستاره مقایسه می نمایند و مهمانداران فرست کلاس امارات بسیار حرفه ای و آموزش دیده هستند. اما وجه تمایز این مهمانداران با مهمانداران سایر ایرلاین ها چیست و در خصوص چه مورد آموزش می بینند؟ در ادامه رازهایی در خصوص مهماندار فرست کلاس امارات را با هم مرور می کنیم. این رازها را جوآنا کالینز، مهماندار فرست کلاس امارات برای ما بازگو می نماید که حدود شش سال است در بخش های مختلف امارات مشغول به کار بوده است. به گفته جوآنا مهماندار فرست کلاس امارات بودن با وجود مزایایی که دارد سخت تر از چیزی است که مردم گمان می نمایند.

1- مهمانداران خیلی چیزها در خصوص شما می دانند، حتی قبل از اینکه سوار هواپیما شوید!

به گفته جوآنا، قبل از هر پرواز تیمی ویژه تشکیل می گردد و تک تک مسافرانی که قرار است با آن ها همسفر باشند، به ویژه مسافران VIP آنالیز می شوند. هر مهماندار فرست کلاس امارات موظف است نام آن ها و اطلاعات لازم در خصوص رژیم غذایی و سایر موارد را به خوبی مطالعه کند و با مسافر کاملا آشنا گردد. این اطلاعات برای ارائه برترین سرویس به مسافران است.

2- در طول پرواز در خصوص میهمانان یادداشت برداری می نمایند!

در طول پرواز مهمانداران جزئیات و اطلاعات در خصوص مسافران را یادداشت می نمایند. علائق آن ها، ترجیحات و اولویت ها، رژیم های غذایی، انتخاب نوشیدنی و غذا و … همه و همه به دقت یادداشت برداری می شوند. حتی اینکه اهل کجا هستند و پس از این سفر به کجا خواهند رفت نیز یادداشت می گردد. این اطلاعات ثبت می گردد و در پرواز بعدی به مهمانداران داده می گردد تا بهتر از آن مسافر پذیرایی گردد.

3- در هواپیمایی امارات بخشی به نام دپارتمان پیرایش و آرایش وجود دارد!

هواپیمایی امارات به یکدست و یک شکل بودن مهماندارانش اهمیت زیادی می دهد. مهماندار فرست کلاس امارات برای آرایش و مدل موهایش باید طبق دستورالعمل های خاصی رفتار کند. مهمانداران حق ندارند از لاک های پررنگ و جیغ استفاده نمایند. ناخن ها می تواند بدون لاک باشد یا از لاک صورتی ملایم یا فرنچ مانیکور استفاده گردد. شیوه آرایش و میکاپ صورت و همینطور مارک لوازم آرایشی نیز باید طبق اصول معین شده باشد تا همه مهمانداران یکدست و شبیه به هم باشند. رژ لب قرمز، سایه سیاه یا بژ و خط چشم جزء آرایش بیسیک و اولیه مهماندار فرست کلاس امارات محسوب می گردد.

4- مدل موها باید یک شکل و مرتب باشد

برای آرایش موها نیز قوانین خاصی وجود دارد و نمی توانیم موهایمان را به هر شکلی که خواستیم درست کنیم. می توانیم موها را به صورت گوجه ای درست کنیم و کش موی قرمزی را دور آن ببندیم. البته استفاده از کش مو اختیاری است، اما باید موها حتما بالای سرمان جمع کنیم و همواره مرتب و آراسته باشیم.

5- مهمانداران امارات باید مدام در کلاس های مراقبت پوست و آرایش شرکت نمایند

مهماندار فرست کلاس امارات ضروری است اطلاعات زیادی راجع به مراقبت از پوست و آرایش کردن داشته باشد. هواپیمایی امارات به طور مرتب و دوره ای کلاس های آموزشی ویژه ای برای مهمانداران خود برگزار می نماید و در خصوص نحوه مراقبت از پوست و آرایش کردن و درست کردن موها به آن ها آموزش می دهد.

6- استفاده از زیورآلات

این ایرلاین در خصوص استفاده از زیورآلات نیز قوانین سختیگرانه ای را اعمال می نماید. مهماندار فرست کلاس امارات می تواند از گوشواره کوچک میخی یا نگینی کوچک استفاده نمایند، اما اجازه استفاده از گردنبند را ندارند. استفاده از ساعت مچی ایرادی ندارد اما باید بسیار ساده باشد.

7- سرمهماندار امارات لباس فرم متفاوتی می پوشد

لباس فرم هواپیمایی امارات برای مهمانداران خانم، دامن و بلوز سفید، همراه با کت و کلاه و روسری است. تمام مهمانداران امارات موظف هستند به یک شکل لباس بپوشند، به جز سرمهماندار که لباسی به رنگ قهوه ای می پوشد. بنابراین اگر با پرواز امارات سفر می کنید از تفاوت رنگ یونیفرم ها می توانید سرمهماندار را تشخیص بدهید.

8- آموزش های مهماندار فرست کلاس امارات از سایر مهمانداران بیشتر است

فرست کلاس امارات برترین خدمات و سرویس دهی را به مسافران ارائه می دهد. زمانی که یک مهماندار از بخش اکونومی به بیزینس کلاس و فرست کلاس ارتقاء پیدا می نماید آموزش های او نیز بیشتر و سختگیرانه تر می گردد. به ویژه در خصوص غذا و نحوه سرو و پذیرایی آموزش های بیشتری به مهمانداران داده می گردد. در پرواز اکونومی تنها یک سینی غذا برای مسافران سرو می گردد و تمام غذاها یکسان هستند. اما در فرست کلاس، سرویس نقره ای به مسافران ارائه می گردد که شامل پیش غذا، غذای اصلی و دسر است. در سرویس الماس نیز مسافران می توانند هر زمان که خواستند غذایشان را سفارش بدهند. به همین علت مهماندار فرست کلاس امارات می بایست اطلاعات بسیار بیشتری در خصوص غذاها، نحوه چیدمان و سرو و سایر نکات مرتبط داشته باشد.

9- در هر پرواز مهمانداران تعویض می شوند

اگر مدام با پرواز امارات سفر نموده باشید حتما می دانید که در هر پرواز با چهره های جدیدی روبرو می شوید. طبق سیاست های هواپیمایی امارات در هر پرواز مهمانداران عوض می شوند و ممکن است دیگر همدیگر را نبینند. بنابراین ممکن است به صورت اتفاقی چهره یکی از مهمانداران هواپیما برایتان آشنا باشد، اما این موضوع به ندرت رخ می دهد.

منبع: townandcountrymag.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 431

به "تور دبی ارزان: مهماندار فرست کلاس امارات بودن چه دشواری هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: مهماندار فرست کلاس امارات بودن چه دشواری هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید