هیجان در سرزمین موج های آبی مشهد

به گزارش ذهن خاکستری، مشهد یک شهر زیارتی-توریستی است و در نتیجه وجود چنین مرکز سرگرمیی باعث جذب توریست بیشتر خواهد شد. از زمان تاسیس این مجموعه توریستان بسیاری با هدف یک روز سرگرمی در سرزمین موج های آبی مشهد راهی سفر می شوند.

هیجان در سرزمین موج های آبی مشهد

همه ما مشهد را با حرم مطهر امام هشتم می شناسیم و قصدمان از سفر، زیارت است. در کنار زیارت، سرگرمیات بسیاری در این شهر وجود دارد که یکی از آن ها پارک های آبی مشهد است. مشهد جاذبه های بسیاری دارد که هر بیننده ای را خیره خواهد نمود. از بازار و مراکز بزرگ خرید گرفته تا پارک های آبی که بی نظیر هستند. این شهر 4 پارک آبی دارد اما سرزمین موج های آبی مشهد در رتبه اول واقع شده است. در این بخش از خبرنگاران قرار است سوار بر موج های خروشان شده و هیجانی وصف ناپذیر را تجربه کنید.

معرفی مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد

مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد در سال 1386 به عنوان یکی از مراکز سرگرمیی بزرگ ایران در شهرک غرب مشهد یا به عبارتی قاسم آباد افتتاح شد. موج های آبی مشهد با وجود اینکه به هیچ دریاچه ای دسترسی ندارد اما یکی از کامل ترین پارک های آبی مشهد بوده و از نظر ابعاد نیز یکی از بزرگ ترین پارک های آبی در ایران است.

سرگرمیات گوناگون در مجموعه سرزمین موج های آبی

مجموعه پارک های آبی مشهد با نام سرزمین موج های آبی، دارای چند بخش مجزا برای آقایان، خانم ها و بچه ها است. هر بخش سرگرمیات گوناگونی دارد. در بخش بچگانه پارک آبی، بچه ها و نوجوانان می توانند در کنار اعضای خانواده خود سرگرمی نمایند. وجود چنین بخشی باعث شده تا خانواده ها به راحتی بتوانند با هم سرگرمی نمایند و دیگر نگران بچه ها خود نباشند.

جکوزی، سونا و حوضچه آب سرد

در زیرزمین سرزمین موج های آبی مشهد، می توانید به انواع جکوزی، سونا و حوضچه آب سرد دسترسی داشته باشید. موج های آبی مشهد درحال حاضر 1 سونای بخار، 1 حوضچه آب سرد، 1 جکوزی و 3 سونای خشک دارد.

رودخانه آرام و خروشان

رودخانه آرام و خروشان پارک های آبی مشهد دقیقا برای تیوب سواری طراحی شده اند. طول این رودخانه ها 220 متر بوده و به گونه ای ساخته شده اند تا سواری در یک رودخانه آرام و خروشان را برای شما تداعی نمایند.

سایر سرگرمیات

از دیگر سرگرمیات اینجا می توان به مجموعه بازی آکوآپلی اشاره نمود که مخصوص بچه ها بوده و پُر از بازی های متنوع، هیجان انگیز و مجذوب کننده است. از جمله مجذوب کننده ترین بازی های این بخش، سطل آب است که به یکباره روی سر افراد خالی شده و هیجان بالایی دارد.

برترین فصل رفتن به مرکز سرگرمیی موج های آبی

قاعدتا فصل بهار و تابستان جزو شلوغ ترین زمان مراجعه به پارک های آبی مشهد خواهند بود و در این بین فصل پاییز و زمستان خلوت تر است. البته نمی توان لذت آب بازی در فصل تابستان را با هیچ چیز دیگری مقایسه کرد، اینکه در گرما بتوانید در شهری بدون دریاچه و دریا، انواع سرگرمیات آبی را تجربه کنید، لذتی وصف ناشدنی است. اگر به تماشای های مشهد علاقه دارید، برای شبگردی در مشهد کجا برویم؟ را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری جشنواره رنگ ها در این شهر تماشای را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 482

به "هیجان در سرزمین موج های آبی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان در سرزمین موج های آبی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید