گل ما آفساید نبود

به گزارش ذهن خاکستری، سرمربی طرفدار گفت: بچه ها می گویند گل ما آفساید نبود.

گل ما آفساید نبود

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال طرفدار، پس از تساوی یک - یک خانگی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان با تبریک روز جهانی عکاس گفت: در آغاز بازی، بازیکنان ما خوب نبودند، اما رفته رفته سوار بازی شدند. روی بازی مسلط بودیم که متأسفانه پنالتی دادیم و شیرازه تیم مان به هم ریخت. پس از 5، 6 دقیقه دوباره بازی را در دست گرفتیم و در دیداری که 80 به 20 دست ما بود، می توانستیم سه امتیاز خوب را برداشت کنیم.

وی اضافه نمود: روی ضد حمله نفت مسجدسلیمان فرصت گلزنی داشت، اما در مجموع بازی از کیفیت خوبی برخودار بود. نیمه دوم تیم برتر بودیم و با تعویض هایی که انجام دادیم شرایط برای طرفدار بهتر شد. هنوز فیلم بازی را ندیده ام، اما بچه ها می گویند گل ما آفساید نبوده است. اگر آفساید نبوده باشد، کم لطفی است. اگر این توپ درست بوده باشد، کم لطفی بوده، چون بد موقعی لحاظ شده است. اگر کمیته داوران وسواس بیشتری داشته باشد، بهتر خواهد شد.

سرمربی طرفدار در مورد اینکه پس از اعلام آفساید گل تیمش به داور اعتراض کرد، اما به نظر می رسید با صحبت های رضا مهاجری قانع شد، گفت: من گفتم آفساید نیست، اما مهاجری گفت روی خط بوده و آفساید بوده است. او همکار است و قبول کردم. بازی با کیفیتی بود و می شد که از این بازی سه امتیاز را بگیریم. در دیداری که برتر بودیم یکی دو موقعیت ضد حمله روی اشتباهات خودمان به نفت دادیم. به آن ها خسته نباشید می گویم و از بازیکنان مان تشکر می کنم که زحمت کشیدند.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 509

به "گل ما آفساید نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل ما آفساید نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید