480 مورد حبس در آسانسور به علت قطع برق

به گزارش ذهن خاکستری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در هفته گذشته به دلیل قطع برق، بیش از 480 عملیات ناشی از حبس افراد در آسانسور انجام شد.

480 مورد حبس در آسانسور به علت قطع برق

به گزارش خبرنگار از ، مسعود ظهوریان مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در این هفته بیش از 480 عملیات ناشی از حبس افراد در آسانسور به خاطر قطع برق در مشهد انجام شد.

او اضافه کرد: تماس های مردمی با آتش نشانی در روز های گذشته به خاطر قطع برق افزایش یافته به طوری که از یکشنبه تا به امروز حدود 10 هزار تماس با سامانه 125 این سازمان برقرار شده و حدود هزار عملیات اطفای حریق و امداد و نجات و خدمات ایمنی به وسیله آتش نشانان ایستگاه های 53 گانه شهر مشهد صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: بیشترین امدادرسانی در این مدت مربوط به نجات افراد حبس شده در آسانسور های خانگی، تجاری و اداری به خاطر قطع برق بوده است.

ظهوریان اعلام کرد: در صورت قطع برق، آسانسور سقوط نمی کند و هوای آن هم تمام نمی گردد.

او توضیح داد: در این شرایط باید ابتدا با فشار دادن دکمه هشدار از مدیر ساختمان یا افرادی که در محل هستند درخواست یاری نمود و اگر آن ها هم نتوانستد کاری انجام دهند باید با شماره 125 تماس گرفت و منتظر رسیدن نیرو های امدادی بود.

به دلیل افزایش گرما، خاموشی های پراکنده برق از 12 تا 18 تیر ماه در مشهد اعمال می گردد و جدول این خاموشی ها هم تنظیم و در سایت شرکت برق به نشانی https://www.meedc.ir بارگذاری شده است.

/ف. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 161

به "480 مورد حبس در آسانسور به علت قطع برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "480 مورد حبس در آسانسور به علت قطع برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید