89 درصد سفرها به مشهد با خودروهای شخصی انجام می شود

به گزارش ذهن خاکستری، خبرنگاران/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: 89 درصد زائران نوروزی با خودرو شخصی به مشهد سفر می کنند.

89 درصد سفرها به مشهد با خودروهای شخصی انجام می شود

یعقوبعلی نظری در جلسه مشورتی خدمات سفر نوروز 1401 خراسان رضوی که با حضور امام جمعه مشهد و تولیت آستان قدس رضوی و همچنین تعدادی از دستگاه های متولی در حرم رضوی برگزار گشت، اظهار کرد: خدمات سفرهای نوروزی در مشهد در سطح استانداری به عنوان ستاد و در سطح فرمانداری به عنوان قرارگاه عملیاتی برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در ستاد خدمات سفرهای نوروزی به صورت مساله محور در خصوص موضوعاتی که زائران از مبدا تا مبدا با آن روبرو هستند، مورد بررسی قرار گرفته که در نهایت 254 مساله احصا و جمع بندی شد که 338 خدمت برای کاهش یا برطرف کردن این مسائل در دستور کار 14 کمیته قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس تجربه پیش بینی می شود از 25 اسفند تا 14 فروردین 1401 حدود هشت میلیون و 376 هزار زائر به مشهد مشرف شوند. در بالاترین حالت ممکن احتمال حضور حدود 10 میلیون زائر در مشهد وجود دارد.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نظری با تاکید بر اینکه نظارت بر قیمت کالاها و تامین آن به صورت جدی در دستور کار است، مطرح نمود: استانداری خراسان رضوی و ستاد خدمات سفرهای نوروزی آمادگی کامل برای میزبانی از حضور حداکثری زائران در مشهد را دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 430

به "89 درصد سفرها به مشهد با خودروهای شخصی انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "89 درصد سفرها به مشهد با خودروهای شخصی انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید