بسیاری از قابلیت های ChatGPT برای تمام کاربران رایگان شد

به گزارش ذهن خاکستری، شرکت OpenAI شب گذشته بیان کرد که کاربران رایگان ChatGPT حالا می توانند به بسیاری از قابلیت هایی که صرفا برای کاربران سرویس پولی ارائه شده بود، دسترسی داشته باشند. از بین این قابلیت ها می توانیم به GPTهای سفارشی، تجزیه و تحلیل نمودارها، سوال پرسیدن در خصوص تصاویر و دیگر قابلیت ها اشاره کنیم.

بسیاری از قابلیت های ChatGPT برای تمام کاربران رایگان شد

پیش از این ویژگی هایی مانند تحلیل داده، ایجاد نمودار، آپلود فایل و GPTهای سفارشی تنها برای کاربرانی در دسترس بود که اشتراک پولی ChatGPT را می پرداختند. اما اکنون همه کاربران می توانند از آن ها استفاده نمایند. البته در خصوص GPTهای سفارشی اگرچه کاربران رایگان می توانند از آن ها استفاده نمایند، اما قادر به ایجاد GPT موردنظر خود نیستند. در بین این GPTها، تنوع بسیار زیادی دیده می گردد و هزاران کاربر برای نیازهای مختلف، GPTهای مجذوب کننده و کاربردی را توسعه داده اند. سازندگان جی پی تی های سفارشی بعلاوه می توانند در طرح تقسیم عایدی که OpenAI از مارس ماه گذشته شروع نموده است، مشارکت نمایند.

دسترسی به تحلیل داده و ایجاد نمودار به کاربران این امکان را می دهد تا داده های وان درایو و گوگل درایو را برای تحلیل سریع تر و ایجاد نمودارهای سفارشی به چت جی پی تی متصل نمایند. با این حال، مشترکین پولی همچنان از مزیت دیگری برخوردارند: محدودیت کمتر پیغام. هنگامی که کاربران رایگان به محدودیت پیغام یا مکالمه با استفاده از GPT-4o برسند، به طور اتوماتیک به GPT-3.5 بازگشت داده می شوند.

یک ویژگی که کاربران صرف نظر از سطح اشتراک خود نمی توانند از آن استفاده نمایند، صدای جنجالی اسکای است. OpenAI این صدا را که شباهت زیادی به صدای اسکارلت جوهانسون در فیلم او داشت، حذف نموده است، اما سایر صداها همچنان در چت جی پی تی در دسترس هستند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 خرداد 1403 بروزرسانی: 10 خرداد 1403 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 697

به "بسیاری از قابلیت های ChatGPT برای تمام کاربران رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسیاری از قابلیت های ChatGPT برای تمام کاربران رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید