بیش از 49 هزار نفر از قلعه فلک الافلاک در نوروز بازدید کردند

به گزارش ذهن خاکستری، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، بیش از 49 هزار نفر از قلعه فلک الافلاک در نوروز بازدید کردند.

بیش از 49 هزار نفر از قلعه فلک الافلاک در نوروز بازدید کردند

عطا حسن پور، مدیر کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی لرستان اظهار کرد: در چهارمین روز از نوروز سال جاری 13 هزار 500 نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید کردند.

وی ادامه داد: از ابتدای سفرهای نوروزی تا سرانجام روز چهارم فروردین بیش از 49 هزار نفر به وسیله خرید بلیط وارد مجموعه قلعه تاریخی فرهنگی فلک الافلاک شده اند.

حسن پور تاکید نمود: البته در سطح لرستان فقط قلعه فلک الافلاک با فروش بلیط دایر است و بیشتر جاذبه های توریستی و توریستی استان لرستان به صورت رایگان پذیرای توریستان هستند که با احتساب وجود چندین مرکز فروش بلیط در دیگر استانها باید گفت این اندازه فروش بلیط در قلعه فلک الافلاک رقابت چشمگیری با سایر جاذبه های توریستی کشور دارد.

این مسئول اظهار کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی تا سرانجام دیروز مجموعه تاریخی فرهنگی قلعه فلک الافلاک از میان جاذبه های توریستی و توریستی استان بیشترین بازدید را داشته و در سطح کشور نیز سومین جاذبه توریستی پربازدید بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی لرستان ادامه داد: در بحث فروش بلیط فروشی نیز قلعه فلک الافلاک در سطح کشور پس از استانهای تهران، فارس و اصفهان رتبه چهارم را دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی لرستان ادامه داد: پس از قلعه فلک الافلاک، آبشار بیشه با جذب بیش از 6 هزار توریست بیشترین بازدید را داشته است.

حسن پور تاکید نمود: مجموعه تاریخی فلک الافلاک به عنوان بارزترین جاذبه تاریخی فرهنگی لرستان با وجود موزه های مردم شناسی، باستان شناسی و بازارچه عرضه صنایع دستی استان هر ساله توریستان زیادی را به سوی خود جذب می نماید و کوشش ما این است برترین خدمات به مسافران عرضه گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 فروردین 1402 بروزرسانی: 6 فروردین 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 611

به "بیش از 49 هزار نفر از قلعه فلک الافلاک در نوروز بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 49 هزار نفر از قلعه فلک الافلاک در نوروز بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید