رستوران های مقرون به صرفه ایروان ارمنستان (تور ارزان ارمنستان)

به گزارش ذهن خاکستری، ایروان یکی از زیباترین شهرهای دنیا است که علاوه بر جاذبه های تاریخی، غذاهای خوشمزه ای نیز برای ارائه دارد. در تور ایروان، غذاهای ارمنی در میان گردشگران بسیار محبوب هستند. اگر با تور ارمنستان راهی این شهر شوید، احتمالا در پی رستوران هایی خواهید بود تا غذاهای ارمنی را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه نمایند. در اینجا 10 تا از رستوران های ارزان در شهر ایروان را معرفی نموده ایم تا تور زمینی ارمنستان خود را با غذاهای ارمنی دلچسب تر کنید. با خبرنگاران همراه باشید.

رستوران های مقرون به صرفه ایروان ارمنستان (تور ارزان ارمنستان)

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

1-رستوران مقرون به صرفه ژینگیالو هاتس در ایروان ارمنستان

2-رستوران مر تاقه در ایروان

رستوران Mer Taghe برترین رستوران برای تست غذاهای ارمنی است. اگر به غذاهای گوشتی و پیتزا علاقه دارید این رستوران می توان انتخاب مناسبی برای شما باشد. لاماجون های این رستوران بسیار مشهور است؛ لاماجون یا لحمجون یک غذای کاملا ارمنی به شمار می آید.

ساعت کاری رستوران مر تاقه: 9:00 تا 00:00

آدرس رستوران مرتاقه: خیابان تومانیان 21/1 (21/1Tumanyan)

3-رستوران آت یاگانه در ایروان

رستوران آت یاگانه At Gayanes یکی از برترین رستوران های ایروان برای خوردن غذاهای ارمنی است. غذاهای رستوران با توجه به کیفیتشان، بسیار مقرون به صرفه هستند. در این رستوران می توانید دلمه ها و خاشلاماهای معروف ایروان و غذاهای دیگری که با مواد اولیه تازه و سالم تهیه می شوند را امتحان کنید.

ساعت کاری رستوران آت یاگانه ایروان: از 9:00 تا 23:00

آدرس رستوران آت یاگانه ایروان: خیابان تومانیان b35 (B35 tumanyan)

4-رستوران آدوزوخ ایروان ارمنستان

رستوران Adzoukh جزو رستوران های ویژه ایروان است که برترین غذاهای مقرون به صرفه گیاهخواران را ارائه می دهد. البته در این رستوران غذا برای گوشتخواران نیز عرضه می شود. سالادهای رستوران بسیار محبوب است و در قیمتها و مقدار های مختلف عرضه می شود.

ساعت کاری رستوران آدوزوخ: از 9:00 تا 21:00

آدرس رستوران آدوزوخ: خیابان کوقیاتسی 20

5- رستوران تون لاماجو در ایروان

رستوران لاماجو Lahmajo یکی دیگر از رستوران های مقرون به صرفه ایروان است. در این رستوران می توانید پیتزای ارمنی یا همان لاماجون را امتحان کنید. غذاهای ارمنی دیگر نیز در این رستوران طبخ و عرضه می شود که با توجه سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. این رستوران جزو رستوران های شلوغ ایروان است اما ارزش انتظار را دارد.

ساعت کاری رستوران لاماجو در ایروان: 10:00 تا 00:00

آدرس رستوران لاماجو: خیابان تریان 23 (23 Teryan)

6-رستوران زعتر پیزا در ایروان ارمنستان

رستوران Zatar pizza در نزدیکی میدان جمهوری است و جزو مشهورترین و مقرون به صرفه ترین رستوران های ایروان محسوب می شود. غذاهای رستوران بسیار متنوع است و می توانید Zaatar، فلافل، لاماجون در انواع مختلف امتحان کنید. تمام این عذاها در حدود 500 درام ارمنی قیمت دارند (در حدود یک دلار). زمانی که با تور ایروان در میدان جمهوری قدم زدید و از جاذبه های آن تماشا کردید، می توانید به این رستوران بروید و علاوه بر استراحت غذای خوشمزه نیز نوش جان کنید.

ساعت کاری رستوران زعتر: 10:00 تا 23:00

آدرس رستوان زعتر ایروان: خیابان هانراپتوتیان 24 (24Hanrapetutyan)

7-رستوران روم فایو ایروان ارمنستان

اگر در تور ایروان از چشیدن غذاهای ارمنی خسته شدید، Roome5 مکانی مناسب برای امتحان کردن غذاهای آمریکایی و مکزیکی است. این رستوران همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب فعال است و با غذاهای خوشمزه و با کیفیت اما مقرون به صرفه قیمت از مشتریان خود پذیرایی می نماید. اگر در انتخاب غذا ادم ماجراجویی هستید، پیتزاهای مکزیکی این رستوران را حتما امتحان کنید.

ساعات کاری رستوران روم فایو ایروان:11:00 تا 23:00

آدرس رستوران روم فایو: خیابان اسپندیاران 5 (5 Spendiaryan)

8-رستوران کی اف سی ایروان ارمنستان

در ایروان خبری از رستوان های زنجیره امریکایی نیست اما کی اف سی KFC در بسیاری از نقاط شهر شعبه دارد. ساندویچ های این رستوران بسیار متنوع و علاوه بر ساندویچ می توانید سالاد و سیب زمینی سرخ نموده نیز سفارش دهید. قیمت ساندویچ های این رستوران از 700 درام (کمی مقرون به صرفه تر از دو لار) آغاز و گران ترین ساندویچ آن 1600 درام (در حدود سه دلار) است.

آدرس رستوران کی اف سی ایروان: کی اف سی در خیابان های ماشتوتس (Mashtots)، تیگران (Tigran) و نورث اونیو(Northern Avenue) شعبه دارد.

9-رستوران پونچیکانتوز ایروان ارمنستان

پونچی کانوتس Ponchikanots در واقع به معنی مکانی پر از دونات است. این رستوران یکی از برترین مکان ها برای امتحان کردن دونات های خوشمزه وانیلی و شکلاتی محسوب می شود. البته علاوه بر دونات می-توانید کیک ها و بستنی های مختلف نیز سفارش دهید اما دونات های این رستوران بسیار مشهور هستند. قیمت هر دونات وانیلی 100 درام و هردونات شکلاتی 150 درام است

آدرس رستوران پونچیکانتوز: خیابان ماشتوتس 54 (54 Mashtots)

10- رستوران کاراس در ایروان ارمنستان

رستوران Karas جزو رستوران های زنجیره ای ارمنستان است و در نقاط مختلف ایروان و ارمنستان شعبه دارد. غذاهای رستوران با قیمت پایین اما با کیفیت عرضه می شود. منوی رستوران شامل انواع برگرها، ساندویچ های مرغ، هات داگ ها و پیتزاهاست. قیمت غذاها نیز از 250 درام آغاز می شود. بعلاوه در این رستوران غذاهای ملی نیز عرضه می شود که براساس نوع غذا قیمت متفاوتی دارند.

ساعت کاری رستوران کاراس ایروان: شبانه روزی

آدرس رستوران کاراس ایروان: ارمنستان، ایروان، خیابان هاراچیا کوچر

سخن خبرنگاران

اینبار سعی کردیم رستوران هایی را در ارمنستان به شما عزیزان معرفی کنیم که قیمت غذاهایشان مقرون به صرفه باشد و کیفیت خوراکی هایشان نیز خوب و قابل قبول باشد.

نظر شما در رابطه با رستوران ها و غذاهای ایروان چیست؟ آیا مایل هستید غذاهای مشهور ارمنستان را برای شما معرفی کنیم؟

منبع: فاینداتور
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 570

به "رستوران های مقرون به صرفه ایروان ارمنستان (تور ارزان ارمنستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های مقرون به صرفه ایروان ارمنستان (تور ارزان ارمنستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید