تور ارزان روسیه: معرفی هتل 4 ستاره نووتل سنتر در مسکو

به گزارش ذهن خاکستری، هتل نووتل سنتر مسکو | Novotel Moscow Centre

اقامتگاه 4 ستاره نووتل با نمای شیشه ای مدرن خود، میزبان مسافرانی از تمام دنیا است. این هتل تا میدان سرخ و کرملین تنها 10 دقیقه به وسیله ماشین فاصله دارد و با امکانات خوب و کاربردی اش، باعث شده که در میان محبوب ترین هتل های مسکو جای بگیرد. خبرنگاران در ادامه برایتان همه خدمات، امکانات و ویژگی های هتل نووتل سنتر مسکو Novotel Moscow Centre را بیان نموده و فاصله جاذبه های شهر را تا این هتل ارائه داده است. همراه ما باشید.

تور ارزان روسیه: معرفی هتل 4 ستاره نووتل سنتر در مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

خدمات رفاهی هتل نووتل سنتر مسکو

در این هتل اینترنت رایگان فای وای، در دسترس شماست و در تمام محوطه های هتل، پوشش خوبی دارد. در بخش پذیرش یک انبار چمدان، صندوق امانات و دستگاه خودپرداز دیده می شود. کارمندان این بخش که مربوط به تحویل اتاق ها هستند، 24 ساعته کار می نمایند.

متاسفانه در هتل پارکینگی وجود ندارد. ورود حیوانات خانگی به اینجا آزاد است که باید هزینه جداگانه ای برای آن بپردازید. سیگار کشیدن در هتل ممنوع می باشد. خدمات نظافتی گوناگونی هم در هتل موجود هستند که شامل نظافت روزانه، اتوکشی، اتوشویی و خشکشویی هستند.

سالن همایش یا کنفرانسی به مساحت 475 متر و 8 اتاق جلسه برای سفرهای کاری تدارک دیده شده است. در صورتی که به یک کامپیوتر احتیاج پیدا کردید، به کافی نت هتل بروید. ترانسفر فرودگاهی در هتل وجود دارد که با پرداخت هزینه مجزایی قابل استفاده است. آسانسور، راهنمای گردشگری، خدمات مربوط به افراد کم توان و بخش مشترک نشیمن و تماشای تلویزیون، از دیگر امکانات رفاهی هتل هستند.

کارکنان هتل به زبان های روسی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل نووتل سنتر مسکو

با اینکه این هتل، امکانات تفریحی چندانی ندارد اما شما می توانید از باشگاه بدنسازی مجهز آن استفاده نموده و یا به رستوران داخل هتل بروید و یک غذای دلچسب نوش جان کنید.

رستوران کوت آزور (Cote Azur) در هتل، با غذاهای مدیترانه ای که از سبک فرانسوی تاثیر گرفته اند، آماده پذیرایی از شماست. برای صبحانه، ناهار و شام، هر روز می توانید به این رستوران بروید.

امکانات اتاق های هتل

در داخل اتاق ها می توانید یک تلویزیون را مشاهده کنید که شبکه های جهانی را پخش می نماید. همه اتاق های هتل نووتل سنتر مسکو دارای تهویه مطبوع هستند و البته تنظیم درجه دمای اتاق، دست خودتان است که باعث شده هر مقدار ای که می خواهید، اتاق را سرد یا گرم کنید. پرده های اتاق ضخیم یا Blackout هستند و در صورت بسته بودن، هیچگونه نور مزاحمی را به اتاق راه نمی دهند.

یخچال، دستگاه قهوه/چای ساز و بطری های آب معدنی رایگان از دیگر لوازم داخل اتاق ها می باشند. در صورت درخواست، برای شما اتو و میز اتو آورده می شود و برای داشتن گهواره یا تخت نوزاد نیز، باید درخواست دهید تا به طور رایگان فراهم شود. میز کار، تلفن، اینترنت رایگان وای فای و کابلی و گاوصندوق از لوازم کاربردی اتاق ها هستند.

در سرویس بهداشتی و حمام، لوازم آرایشی-بهداشتی متفاوتی فراهم گشته است. صابون، شامپو، مسواک، سشوار، حوله و … از جمله آن ها هستند. در صورتی که بخواهید در اتاقتان غذا میل کنید، در نظر داشته باشید که این هتل سرویس پذیرایی در اتاق را 24 ساعته ارائه می دهد.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق سوپریر تویین: این اتاق ها 39 متری هستند و دو تخت تک نفره در آن دیده می شود.
  • اتاق سوپریر با دو تخت کویین: 25 متر مربع فضا دارند که در آن دو تخت دونفره کویین موجود است.
  • اتاق سوپریر با یک تخت کویین: 25 متری می باشند که در آن یک تخت دونفره کویین و یک مبل تخت خواب شو وجود دارد.

فاصله هتل با جاذبه های مسکو

  • ایستگاه متروی مِندلوسکایا: فاصله شما تا این ایستگاه، 100 متر است که 1 دقیقه پیاده روی تا آنجا دارید.
  • ایستگاه متروی نووسلوبودسکایا: 300 متر از شما دورتر است که با 6 دقیقه پیاده روی آن را می بینید.
  • مرکز فرهنگی زویِو: 600 متر تا این جاذبه فاصله دارید که با 11 دقیقه پیاده روی یا 6 دقیقه تاکسی سواری می رسید.
  • میدان وایت (سفید): تا اینجا 900 متر فاصله دارید که تاکسی 6 دقیقه ای شما را می رساند. پیاده روی تا آنجا، 13 دقیقه طول می کشد و با تراموا 12 دقیقه ای می رسید.
  • ایستگاه قطار بلورسکی: این ایستگاه از شما 1.2 کیلومتر دورتر است که پیاده 20 دقیقه ای و با تاکسی 10 دقیقه ای می رسید. تراموا شما را 13 دقیقه ای و مترو 18 دقیقه ای می رساند.
  • ورزشگاه المپیک: 7 کیلومتر تا این ورزشگاه فاصله دارید. با تاکسی 16 دقیقه و اتوبوس هم 22 دقیقه را باید در نظر بگیرید. تراموا شما را 22 دقیقه ای می رساند و پیاده روی تا آنجا 30 دقیقه طول می کشد.
  • سالن نمایش بولشوی: حدودا 2.7 کیلومتر تا این سالن نمایش فاصله دارید. می توانید با تاکسی 16 دقیقه ای و به وسیله اتوبوس 18 دقیقه ای برسید. پیاده هم 40 دقیقه راه خواهید داشت.
  • 3 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 30 دقیقه ای و با مترو 29 دقیقه ای به آنجا می رسید. اتوبوس خط m10 شما را بعد از 20 دقیقه می رساند.
  • مرکز خرید جی یو ام: این فروشگاه تا شما 3.3 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی شما را 27 دقیقه ای می رساند. اگر با مترو بروید 26 دقیقه بعد به آنجا خواهید رسید. ترکیب اتوبوس و پیاده روی هم 22 دقیقه طول می کشد.
  • از شما 3.5 کیلومتر دورتر است. با تاکسی تقریبا 23 دقیقه راه خواهید بود و با مترو 20 دقیقه ای به آنجا می رسید. اتوبوس شما را 22 دقیقه ای می رساند.
  • این خیابان تا شما حدودا 3.5 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 25 دقیقه و با مترو 30 دقیقه ای خواهید رسید. اتوبوس هم 31 دقیقه در راه خواهد بود که البته باید یک بار خط عوض کنید.
  • پارک زاریادیه: برای رسیدن به این پارک که حدودا 3.8 کیلومتر تا شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 22 دقیقه و اگر با مترو بروید، حدودا 30 دقیقه ای خواهید رسید، حواستان باشد که باید خط عوض کنید. اتوبوس هم شما را نیم ساعته می رساند.
  • ورزشگاه Luzhniki: مسافت هتل نووتل سنتر مسکو تا این ورزشگاه، 7.8 کیلومتر می باشد. تاکسی شما را بعد از 30 دقیقه خواهد رساند. اگر با مترو بروید، 45 دقیقه و با ترکیب اتوبوس و مترو هم تقریبا همین زمان را احتیاج خواهید داشت.
  • منطقه ایزمایلوسکی کرملین: این جاذبه تا شما 9.6 کیلومتر فاصله دارد. اگر با مترو بروید معمولا 20 دقیقه ای آنجا را می بینید و اگر با تاکسی بروید 22 دقیقه طول می کشد.
  • مسجد جامع مسکو: این مسجد از شما 5 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 16 دقیقه ای می رساند و اگر با تراموا بروید 25 دقیقه در راه خواهید بود. اتوبوس شما را 24 دقیقه ای می رساند.
  • : 4 کیلومتر با هتل نووتل سنتر مسکو فاصله دارد. اگر با تاکسی بخواهید به این فرودگاه بروید، حدودا 40 دقیقه در راه خواهید بود. با ترکیب تراموا و اتوبوس 1 ساعت و 24 دقیقه رسیدنتان طول می کشد. اگر هم با خطوط مختلف اتوبوس بروید 1 ساعت و 30 دقیقه بعد می رسید.

موقعیت هتل نووتل سنتر مسکو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مسکو 127005، تورسکوی، خیابان 23 نوولسبودسکایا

Novoslobodskaya Street 23, Tverskoy, 127055 Moscow, Russia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 370

به "تور ارزان روسیه: معرفی هتل 4 ستاره نووتل سنتر در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: معرفی هتل 4 ستاره نووتل سنتر در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید