یارانه 225 میلیاردی در یک بنگاه رسانه ای خصوصی؟!

به گزارش ذهن خاکستری، خبرآنلاین رسانه حامی دولت سابق و متعلق به علیرضا معزی، معاون اطلاع رسانی دفتر حسن روحانی در زمان ریاست جمهوری، این روز ها به شدت نگران شفافیت درباره وزارت کار شده است.

یارانه 225 میلیاردی در یک بنگاه رسانه ای خصوصی؟!

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مشاور رسانه ای وزیر کار در رشته توئیتی نوشت: خبرآنلاین رسانه حامی دولت سابق و متعلق به علیرضا معزی، معاون اطلاع رسانی دفتر حسن روحانی در زمان ریاست جمهوری، این روز ها به شدت نگران شفافیت درباره وزارت کار شده است.

جالب است بدانید که مجموعه رسانه ای خبر وابسته به حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وقت دولت که خبرآنلاین هم ذیل آن تعریف می گردد، فقط در نیمه دوم سال 92، نزدیک به یک میلیاردتومان یارانه مطبوعاتی دریافت نموده؛ جالب تر اینکه همین مجموعه، حتی در دولت قبل تر! یعنی از سال 84 تا نیمه اول 92 نیز بیش از 7میلیاردتومان به علاوه 3.1میلیون دلار (به قیمت آن سالها) یارانه مطبوعاتی دریافت نموده است؛ یعنی بیش از 5درصد کل یارانه مطبوعاتی کشور؟!

حالا با یک محاسبه ساده و قیاس شاخص ارز تا امروز این مبالغ دریافتی، متناسب با بلایی که رئیسشان بر سر اقتصاد کشور آورده است، فقط تا خاتمه سال 92 چیزی معادل 225 میلیاردتومان می گردد؟! یعنی یارانه ای به اندازه سهم 5 میلیون ایرانی؛ آقایان معزی و مهاجری اینهاست که شفافیت می خواهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 440

به "یارانه 225 میلیاردی در یک بنگاه رسانه ای خصوصی؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه 225 میلیاردی در یک بنگاه رسانه ای خصوصی؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید