مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت نمایند

به گزارش ذهن خاکستری، محرابی نیا گفت: با توجه به ترافیک سنگین در محورهای شمالی و صدور هشدار زرد هواشناسی درباره وزش باد شدید، مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت نمایند.

مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت نمایند

ایمان محرابی نیا گفت: با توجه به سرانجام یافتن تابستان و بازگشایی مدارس از فردا مسافران حتما در ساعات آخر امروز بازگشت خود را مدیریت نمایند.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ، هم اکنون ترافیک سنگین در محور چالوس جهت جنوب به شمال محدوده پل زنگوله و جهت شمال به جنوب محدوده های پل دزدبن و ولی آباد و محور هراز جهت جنوب به شمال محدوده های بایجان و سه راهی چلاو و آزادراه قزوین - رشت محدوده شهر رودبار گزارش شده است.

او می گوید: بعلاوه ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس را شاهد هستیم.

محرابی نیا گفت: با توجه به صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش توده های گردوخاک و تشدید وزش باد، مسافران در جهت شمال سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، نوار غربی ایلام و خوزستان، جنوب تهران و سمنان به نکات ایمنی توجه داشته باشند .

وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک، احتمال کاهش کیفیت هوا و دید افقی، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه های موقت و شکستن درختان کهن سال، احتمال آسیب به تاسیسات حساس به گردوغبار از مخاطرات این هشدار است.

خبرنگاران مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 530

به "مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید